loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 5190 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام به نام بیقرار

Download New Music Shahab Tiam Called Bigharaar

..:: لینک مستقیم , لینک کمکی , متن آهنگ , پخش آنلاین ::..

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

متن آهنگ جدید شهاب تیام به نام بیقرار

اگه عاشقم باشی اگه پا پس نکشی
با تو دنیامو میسازم
دستامون تو دست هم تو میشی ماله خودم
من به داشتنت مینازم

تو همونی که هنوز نگرانم که یه روز
شب من بی تو سحر شه
تو که عشقی نفسی کاش به دادم برسی
تا که این فاصله سر شه

بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیدونه تازه این اوله کاره دلم
تو که میشناسی منه احساسی
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم
بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم

 ♫♫♫

میشینم با دله تنگ تو خیالم گوش به زنگ تو سراغمو بگیری
با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی منو از این گوشه گیری
بگو وقت داری برام بگو دوست داری بیام
تا تموم لحظه هام باشی کنارم
دیگه بسه انتظار دلمو تنها نذار تو نباشی دیگه زندگی ندارم

بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیدونه تازه این اوله کاره دلم
تو که میشناسی منه احساسی
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم
بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم

 ♫♫♫

میشینم با دله تنگ تو خیالم گوش به زنگ تو سراغمو بگیری
با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی منو از این گوشه گیری

بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیدونه تازه این اوله کاره دلم
تو که میشناسی منه احساسی
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم
بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید شهاب تیام به نام بیقرار , دانلود آهنگ شهاب تیام به نام بیقرار , آهنگ جدید شهاب تیام به نام بیقرار , دانلود آهنگ بیقرار با صدای شهاب تیام , آهنگ بیقرار از شهاب تیام , دانلود آهنگ بیقرار از شهاب تیام , دانلود آهنگ اگه عاشقم باشی اگه پا پس نکشی با تو دنیامو میسازم از شهاب تیام , آهنگ دستامون تو دست هم تو میشی ماله خودم من به داشتنت مینازم با صدای شهاب تیام , دانلود آهنگ تو همونی که هنوز نگرانم که یه روز شب من بی تو سحر شه از شهاب تیام , دانلود آهنگ تو که عشقی نفسی کاش به دادم برسی با صدای شهاب تیام , آهنگ بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اوله کاره دلم از شهاب تیام , متن آهنگ جدید شهاب تیام به نام بیقرار , دانلود آهنگ بگو وقت داری برام بگو دوست داری بیام از شهاب تیام , آهنگ دیگه بسه انتظار دلمو تنها نذار تو نباشی دیگه زندگی ندارم از شهاب تیام , آهنگ میشینم با دله تنگ تو خیالم گوش به زنگ تو سراغمو بگیری با صدای شهاب تیام , Download New Music Shahab Tiam Bigharaar , Shahab Tiam - Bigharaar , New Music Shahab Tiam Bigharaar , Download New Music Shahab Tiam - Bigharaar , Shahab Tiam Bigharaar ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 1,262
  • بازدید سال : 17,166
  • بازدید کلی : 3,767,324