loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 19431 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (4)

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام تو رو دوست دارم

Download New Music Alireza Roozegar Called To Ro Doost Daram

ترانه : مصطفی روزگار | آهنگ : علیرضا روزگار | تنظیم : سعید ساشا

 

..:: تیتراژ برنامه مهمونی شبکه نسیم ::..

 

... ورژن اصلی به زودی ... 

    

 

دانلود با لینک کمکی

 

 

 

دانلود کلیپ با لینک کمکی

  

  

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام تو رو دوست دارم 

تو رو دوست دارم میدونی تو همونی که از خدا رسیده
مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم طپیده
مثل خورشیدی که از اون ور ابرا سر درمیاره
بیتابی به من به این زندگی که خوبیات ازش میباره
دیگه تنها نموندم از وقتی که فهمیدم دلت باهامه
نگاهت با من و اون  مهربونیات جلو چشامه
اگه یه لحظه فکر کنم با خودم که دیگه تو رو نبینم
گمونم از اون به بعد باید با خودم تنها بشینم

تو رو دوست دارم میدونی تو همونی که از خدا رسیده
مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم طپیده
مثل خورشیدی که از اون ور ابرا سر درمیاره
بیتابی به من به این زندگی که خوبیات ازش میباره
دیگه تنها نموندم از وقتی که فهمیدم دلت باهامه
نگاهت با من و اون  مهربونیات جلو چشامه
اگه یه لحظه فکر کنم با خودم که دیگه تو رو نبینم
گمونم از اون به بعد باید با خودم تنها بشینم

پس بیا باهم درکنار هم گل زندگی بچینیم
تا بمیره غصه و بمونه خنده و شاد بشینیم

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط السا در تاریخ 1393/10/30 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایتتون واقعا بهتر از سایتای دیگه ست.خیلی هم راحت دانلود شد.
پاسخ : سلام . خواهش میکنم . نظر لطف شماس . نظر شما باعث دلگرمی ما و به مراتب بهتر شدن سایت می باشد

این نظر توسط السا در تاریخ 1393/10/30 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایتتون واقعا بهتر از سایتای دیگه ست.خیلی هم راحت دانلود شد.

این نظر توسط السا در تاریخ 1393/10/30 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایتتون واقعا بهتر از سایتای دیگه ست.خیلی هم راحت دانلود شد.

این نظر توسط ERFAN در تاریخ 1393/10/20 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

چرا دانلود نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام . هم لینک مستقیم و هم لینک کمکی تست شدن و هر دو سالم هستن و مشکلی ندارن . شما از یه مرورگر مناسب برای دانلود استفاده کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 1,317
  • بازدید سال : 17,221
  • بازدید کلی : 3,767,379