loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1335 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوراهی

Download New Music Meisam Ebrahimi Called Dorahi

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : مهرزاد امیر خانی , موزیک و تنظیم : پازل باند

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوراهی

یه بار دیگه بازم انگاری ناچار دلم

که غم تو دلمه طفلک بیچاره دلم

یه دفعه دیگه باید با کوچه هم خونه بشم

باید عقلم و بدم دست تو دیوونه بشم

من دائم تو دوراهی ام

شاید من اشتباهیم

تو قلبم خونه ی غمه

انگار غم وصل قلبمه

من دارم کم میارمو عشق و تنها میذارمو

این مردم کارشون شده میشکنن قلب آدمو

♫♫♫♫♫♫

یه دفعه دیگه مثل همیشه میشه همه چیز

یه جامی رنگ چرا درست نمیشه همه چیز

روی پیشونیم نوشته تو باید تنها بشی

تو رو تنها میزاره همونی که عاشقشی

من دائم تو دوراهی ام

شاید من اشتباهیم

تو قلبم خونه ی غمه

انگار غم وصل قلبمه

من دارم کم میارمو عشق و تنها میذارمو

این مردم کارشون شده میشکنن قلب آدمو

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوراهی , آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوراهی , دانلود آهنگ دوراهی با صدای میثم ابراهیمی , آهنگ دوراهی از میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوراهی با کیفیت 320 , متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوراهی , دانلود آهنگ دوراهی از میثم ابراهیمی با کیفیت 128 , دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوراهی با بهترین کیفیت , آهنگ یه بار دیگه بازم انگاری ناچار دلم که غم تو دلمه طفلک بیچاره دلم از میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ یه دفعه دیگه باید با کوچه هم خونه بشم با صدای میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ باید عقلم و بدم دست تو دیوونه بشم از میثم ابراهیمی , آهنگ من دائم تو دوراهی ام شاید من اشتباهیم با صدای میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ تو قلبم خونه ی غمه انگار غم وصل قلبمه از میثم ابراهیمی , آهنگ من دارم کم میارمو عشق و تنها میذارمو این مردم کارشون شده میشکنن قلب آدمو از میثم ابراهیمی , آهنگ روی پیشونیم نوشته تو باید تنها بشی تو رو تنها میزاره همونی که عاشقشی از میثم ابراهیمی , Download New Music Meisam Ebrahimi Dorahi , New Music Meisam Ebrahimi - Dorahi , Download New Music Meisam Ebrahimi Called Dorahi , New Music Meisam Ebrahimi Dorahi , Meisam Ebrahimi - Dorahi ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 940
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,527
  • بازدید ماه : 5,396
  • بازدید سال : 21,300
  • بازدید کلی : 3,771,458