loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1731 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حس تو

Download New Music Meysam Ebrahimi Called Hesse To

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی , آهنگساز و تنظیم کننده : پازل بند

..:: آهنگ تیتراژ برنامه تلویزیونی عقیق سال ۱۳۹۴ ::..

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۳.۳۰ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۸.۲۱ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حس تو

من همه چیزم انگار قبل تو یخ زده سرده حس تو تویه این دل تنهام معجزه کرده

من تورو خواستم تورو دارم نمیخوام دیگه اون روزا برگرده

سخته بتونم بی تو بمونم حالا میدونم گم شدی تو دنیایه منو خیلی پریشونم

سخته بمونم تو غریبی تو که میدونی بی تو نمیتونم

من حسی جز تو ندارم نه این بار نمیذارم

هیشکی جایه تو باشه دنیام داره میپاشه

آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات

♫♫♫♫♫♫

تو این دنیایه دو روزه حیفه قلبی بسوزه آتیش تو نفسامه درد خاطره هامه

عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریزم پیشه چشمات پیشه چشمات

خیلی جاها بود که با تو قبلا اونجا نبودم

وقتی تو بودی تنها بودم باز تنها نبودم

میمیرم حالا تو نباشی چی میشد جدا از تو نمیموندم

عاشقتم که مثله همیشه فکر منی تو

حیف که نفهمیدم دله تنها میمیره بی تو

تو یه کاری کن که بفهمم دیگه ایندفعه حرف حسایتو

من حسی جز تو ندارم نه این بار نمیذارم

هیشکی جایه تو باشه دنیام داره میپاشه

آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات

تو این دنیایه دو روزه حیفه قلبی بسوزه آتیش تو نفسامه درد خاطره هامه

عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریزم پیشه چشمات پیشه چشمات

برچسب ها دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام حس تو با کیفیت اورجینال , دانلود آهنگ حس تو با صدای میثم ابراهیمی با بهترین کیفیت , دانلود آهنگ حس تو از میثم ابراهیمی با دو کیفیت 320 و 128 , دانلود آهنگ تیتراژ برنامه تلویزیونی عقیق , دانلود آهنگ تیتراژ برنامه عقیق با بالاترین کیفیت , آهنگ من همه چیزم انگار قبل تو یخ زده سرده حس تو تویه این دل تنهام معجزه کرده , آهنگ من تو رو خواستم تو رو دارم نمیخوام دیگه اون روزا برگرده از میثم ابراهیمی , آهنگ سخته بتونم بی تو بمونم حالا میدونم گم شدی تو دنیایه منو خیلی پریشونم , آهنگ عاشقتم که مثله همیشه فکر منی تو از میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ سخته بمونم تو غریبی تو که میدونی بی تو نمیتونم , دانلود آهنگ آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات از میثم ابراهیمی , آهنگ من حسی جز تو ندارم نه این بار نمیذارم هیشکی جایه تو باشه دنیام داره میپاشه , آهنگ میمیرم حالا تو نباشی چی میشد جدا از تو نمیموندم از میثم ابراهیمی , آهنگ تو این دنیایه دو روزه حیفه قلبی بسوزه آتیش تو نفسامه درد خاطره هامه , آهنگ خیلی جاها بود که با تو قبلا اونجا نبود موقتی تو بودی تنها بودم باز تنها نبودم , دانلود آهنگ حیف که نفهمیدم دله تنها میمیره بی تو از میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریزم پیشه چشمات پیشه چشمات , Download New Music Meysam Ebrahimi - Hesse To , New Music Meysam Ebrahimi Called Hesse To , Meysam Ebrahimi - Hesse To ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,101
  • بازدید ماه : 4,970
  • بازدید سال : 20,874
  • بازدید کلی : 3,771,032