loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1153 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام تگرگ ۲

Download New Music Meysam Ebrahimi Called Tagarg 2

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ورژن جدید : اجرای تکی , ترانه : مهرزاد امیرخانی , آهنگ و تنظیم : پازل باند

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام تگرگ 

بیدارم و خواب میبینم
حالم از این بدترم میشه تو تنهایی
با دیوارای این خونه حرف میزنم همیشه تو تنهایی
همیشه همینه دنیا هرچی عاشقتر باشی تنها تر میمونی
باید عادت کنم کم کم خیلی سخته احساسِ پشیمونی
دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

شب اومده تو آغوشم خنده هام عادی نیست غم دارم بغضم درده
تو خیال خامم میگم یهروزی اون روزا دوباره بر میگرده
یچوری بهت وابستم گم میشم هر شب تو عکسای روی دیوار
یه غمی تو قلبم دارم دنیام خلاصه میشه تو این گیتار
دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,069
  • بازدید ماه : 4,938
  • بازدید سال : 20,842
  • بازدید کلی : 3,771,000