loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1409 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید میثم ابراهیمی به نام تگرگ

Download New Album Meysam Ebrahimi Called Tagarg

..:: لینک دانلود آلبوم با کیفیت ۱۲۸ قرار گرفت , جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید ::..

 

... به همراه متن آهنگ های آلبوم ... 

 

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ 

 

 

دانلود آلبوم به صورت تک تک

 

 

... لیست آهنگ های آلبوم تگرگ ...

۱- Aks.mp3
۲ – Asheghet Shodam.mp3
۳ – Baz Baroon.mp3
۴ – Tagarg.mp3
۵ – Khoshbakhti.mp3
۶ – Cheshmamo Bastam.mp3
۷ – Eshgham.mp3
۸ – Inkeh Nemisheh.mp3
۹ – Khodetam Midouni.mp3
۱۰ – Barghaye Velgard.mp3
۱۱ – Mano Negah Kon.mp3
۱۲ – Chahar Divari.mp3

۱۳ – Shayad Asheghesham.mp3 

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عکس  

عکساتو که رفتی از روی میز
بارون داره میاد یه ریز
دنیامو میخوای بهم بریز
اما فقط یه امشب و بمون
امشب هنوز یه حسی بین ماست
فردام دوباره باز روز خداس
میری اگه دلت منو نخواست
اما فقط یه امشب و بمون
بمون
هر لحظه بهت که سر زدم
هر حرفی که با چشم تر زدم
این قفلی که من به در زدم
یعنی فقط یه امشبو بمو
حالم از خودش که بی خوده
قلبم هنوز پر از تعهده
دستام که یه تیکه یخ شده
یعنی فقط یه امشبو بمون
بمون
دوست دارم ولی تا پای جون نه مثل این و اون
من میمیرم به جای هردومون دوست دارم بدون
دوست دارم کنار من بمون تو مثل دیگرون
نباش و قلبمو از خودت نرون

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

عکساتو که رفتی از روی میز
بارون داره میاد یه ریز
دنیامو میخوای بهم بریز
اما فقط یه امشب و بمون
امشب هنوز یه حسی بین ماست
فردام دوباره باز روز خداس
میری اگه دلت منو نخواست
اما فقط یه امشب و بمون
بمون
هر لحظه بهت که سر زدم
هر حرفی که با چشم تر زدم
این قفلی که من به در زدم
یعنی فقط یه امشبو بمو
حالم از خودش که بی خوده
قلبم هنوز پر از تعهده
دستام که یه تیکه یخ شده
یعنی فقط یه امشبو بمون
بمون
دوست دارم ولی تا پای جون نه مثل این و اون
من میمیرم به جای هردومون دوست دارم بدون
دوست دارم کنار من بمون تو مثل دیگرون
نباشو قلبمو از خودت نرون

 

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عاشقت شدم 

تو قلب من تویی و جای دیگه نیست
دله تو مثه خیلیای دیگه نیست
تو هرچی باشی قلب من میمونه بات
ببین چقد اِفاقه کرده خوبیات
کی گفته توو برای قلب من کمی
تموم زندگیم تویی تو قلبمی
یه عمر تو دلم اسیر قلبتم
تو مقصدی و تو مسیر قلبتم
تو قلبمی تو قلبتم

عاشقت شدم عمیقه حس بینمون
حسرتش میمونه روی قلب خیلیا
دست من که نیست تموم زندگیم تویی
حس بینمونو دست کم نگیریا

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

بودن کناره توشده
تنها آرزوی من فقط
این محاله که یه روزی
قلبمو ازت بگیرمو
ببینی خسته ام ازت
هیشکی غیر تو نمیتونه
قلبمو بگیره از خودم
دیدمت یه لحظه قلبم از تو سینه پر گرفتو تا همیشه عاشقت شدم
تا همیشه عاشقت شدم…

عاشقت شدم عمیقه حس بینمون
حسرتش میمونه روی قلب خیلیا
دست من که نیست تموم زندگیم تویی
حس بینمونو دست کم نگیریا

 

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام باز بارن

آفتاب زده و بارونیه چشمام
چشمام به توئه ولی تک و تنهام
تنها که میشم دوباره تورو میخوام
میخوام دوباره زیره نم ِ بارون بارونی بشه هوای دوتامون
دوتا دیوونه که با همه دستامون

باز بارون چقدر ابریه نفس هامون
باز بارون داره میخوره رو چترامون
تو تابستون چه زمستونیه بگو وقته چیه
باز بارون مگه ابرا با تو هم دستن
مگه ابرا به نبودنه تو وابستن
تا دنیا هست دیگه خیسه چشمام پره ابره هوام

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

درده دله من تمومی نداره
تنها که بشه تنهات نمیذاره
آروم نمیشه آدمی که غم داره
غم با دلمون غریبه نمیشه
کاری میکنه آدم عصبی شه
عشق اینجوریه همینا قشنگیشه
باز بارون چقدر ابریه نفس هامون
باز بارون داره میخوره رو چترامون
تو تابستون چه زمستونیه بگو وقته چیه
باز بارون مگه ابرا با تو هم دستن
مگه ابرا به نبودنه تو وابستن
تا دنیا هست دیگه خیسه چشمام پره ابره هوام

باز بارون چقدر ابریه نفس هامون
باز بارون داره میخوره رو چترامون
تو تابستون چه زمستونیه بگو وقته چیه
باز بارون مگه ابرا با تو هم دستن
مگه ابرا به نبودنه تو وابستن
تا دنیا هست دیگه خیسه چشمام پره ابره هوام

 

 

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام تگرگ

بیدارم و خواب میبینم
حالم از این بدترم میشه تو تنهایی
با دیوارای این خونه حرف میزنم همیشه تو تنهایی
همیشه همینه دنیا هرچی عاشقتر باشی تنها تر میمونی
باید عادت کنم کم کم خیلی سخته احساسِ پشیمونی
دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

شب اومده تو آغوشم خنده هام عادی نیست غم دارم بغضم درده
تو خیال خامم میگم یهروزی اون روزا دوباره بر میگرده
یچوری بهت وابستم گم میشم هر شب تو عکسای روی دیوار
یه غمی تو قلبم دارم دنیام خلاصه میشه تو این گیتار
دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

 

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام خوشبختی

تو خاطرت عزیزه برای من همیشه
وقتی که هستی تازه این خونه خونه میشه
تموم احساسمو پیش تو فاش کردم
به خاطره تو بوده هرچی تلاش کردم
میخوام هر شب کنارم راهیه قصه ها شی
هرکاری میکنم تا تو کم نداشته باشی
از موقعی که هستی من انگار یکی دیگم
چشمامو زیر و رو کن بفهمی راست میگم
یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هر دوتامون
من خوابه این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیره بارون

یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هر دوتامون
من خوابه این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیره بارون

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

سخت بگیره بهم هرچقدر این زندگی
باز همون میشه که تو توی گوشم بگی
تند نیستی تو واسم تورو نفس میکشم
از همه آرزو هام پیش تو دست میکشم
سخت بگیره بهم هرچقدر این زندگی
باز همون میشه که تو توی گوشم بگی
تند نیستی تو واسم تورو نفس میکشم
از همه آرزو هام پیش تو دست میکشم
یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هر دوتامون
من خوابه این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیره بارون

یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هر دوتامون
من خوابه این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیره بارون
زیر بارون…

 

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام چشمامو بستم

یکی همیشه هست که عاشق منه
نگام که میکنه پلک نمیزنه
تنهاست خودش ولی تنهام نمیذاره
دریا که چیزی نیست عجب دلی داره

با گریه هام میاد غم هامو حل کنه
نزدیک میشه تا منو بغل کنه
از آسمون شهر خیلی پایین تره
در و که وا کنم خدا پشت دره
چشمامو بستم از کنارش رد شدم
چشمامشو بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره
حسی که بین ماست از عشق بیشتره

چشمامو بستم از کنارش رد شدم
چشمامشو بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره
حسی که بین ماست از عشق بیشتره

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

نا مهربونی با دلم نمیکنه
به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز
بهونه میکنه منو ببخشه باز

نا مهربونی با دلم نمیکنه
به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز
بهونه میکنه منو ببخشه باز

 

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عشقم

عشقم تا ته خط با تو رفتنه
عشقت همیشه زندگیه منه
چشمام به تو و چشمه تو زل زده
چشمات زبونه چشمامو خوب بلده
مثه یه پنجره رو به یه بارونی
چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
یه نفس از من جدا نشو تا ابد
نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

مثه یه پنجره رو به یه بارونی
چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
یه نفس از من جدا نشو تا ابد
نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

گاهی همه چی جز تو بی معنیه
سخته میدونم بی تو یه ثانیه
شاید یه روزی عاشق من بشی
شاید بشم همونی که عاشقشی
مثه یه پنجره رو به یه بارونی
چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
یه نفس از من جدا نشو تا ابد
نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

مثه یه پنجره رو به یه بارونی
چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
یه نفس از من جدا نشو تا ابد
نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

 

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام این که نمیشه

اینکه نمیشه تو بگی همه چی مثه قصست
میبینم میدونم هنوز حس هست باز توی قلبامون
یا منو حس کن بگو با منی تا ته دنیا
یا بگو تمومه همه حرفاتو بگو این یا اون
با پاهای خسته مگه میشه همسفرم شی
تو همش میخوای زخم دلم شی اینو نمیفهمم
با قلب شکسته مگه میشه دل به دلت داد
دیگه ساکتم بستمه فریاد کهنه شده زخمم

خوب ببین دیوونه تموم خونه داره اسمه تورو میگه
عاشقم هنوزم تورو میبوسم گریه نکن دیگه
گریه نکن دیگه …
خوب ببین عزیزم با تو مریضم ولی راضیم اینجوری
هستی تو کنارم چه بیقرارم آخه خیلی ازم دوری
خیلی ازم دوری …

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

اینکه نمیشه میذاری منو توی دوراهی
منو میکشی با چه گناهی تقصیر من چی بود
یا بگو باشم یا برم دیگه واسه همیشه
تو که دیدی دلم تو آتیشه و باز برات عادی بود
از زندگی خستم مگه قلب کسی رو شکستم
مگه دل به غریبه ها بستم درد دلم اینه
این رسم زمونس که رو قلبای ساده ی عاشق
میمونه دوباره غم هق هق دنیا چه غمگینه

خوب ببین دیوونه تموم خونه داره اسمه تورو میگه
عاشقم هنوزم تورو میبوسم گریه نکن دیگه
گریه نکن دیگه …
خوب ببین عزیزم با تو مریضم ولی راضیم اینجوری
هستی تو کنارم چه بیقرارم آخه خیلی ازم دوری
خیلی ازم دوری …

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 731
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,318
  • بازدید ماه : 5,187
  • بازدید سال : 21,091
  • بازدید کلی : 3,771,249