loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1094 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام تو و من

Download New Music Meysam Ebrahimi Called To o Man

| دانلود با بالاترین کیفیت |

ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی , آهنگساز: مرتضی پاشایی , تنظیم کننده: معین راهبر

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 320
حجم فايل : 9.08 مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام تو و من

می گیره دلم از چشای تو که اشکه

وقتی گریه می کنی دلم می خواد بمیرم

بارونی میشم از هوای ابری چشات

چجوری غم و از نگاه تو بگیرم

تقصیر من بوده حالت اگه اینه

دنیای ما دو تا همیشه غمگینه

گریه نکن دیگه دنیا همینه

خیلی دوست دارم باور نداری

کم میشی از من و هی کم میاری

احساس بین ما که گفتنی نیست

یم با هم تو با منی

از من دلت پره هی بی قراری

باید یکم دیگه طاغت بیاری

گریه نکن بذار آروم بگیرم

وقتی تو دلخوری می خوام بمیرم

♫♫♫♫♫♫

به خدا به تو بستست این نفس که می کشم

دوست ندارم این همه چشمات و غم بگیره

به خدا نمی دونی چه حالیم عزیزم

واسه رفتن تو خیلی خیلی دیره

احساسم و هرگز هیچکی نمی دونه

تاریکه و سرده رنگای این خونه

این حال و روزمه یادت بمونه

خیلی دوست دارم باور نداری

کم میشی از من و هی کم میاری

احساس بین ما که گفتنی نیست

یکی شدیم با هم تو با منی

از من دلت پره هی بی قراری

باید یکم دیگه طاغت بیاری

گریه نکن بذار آروم بگیرم

وقتی تو دلخوری می خوام بمیرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,854
  • بازدید ماه : 4,723
  • بازدید سال : 20,627
  • بازدید کلی : 3,770,785