loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 648 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر

Download New Music Meysam Ebrahimi Called Dastamo Begir

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : حدیث دهقان , آهنگ : فواد غفاری , تنظیم : امیربهادر دهقان

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۳.۶۰ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۸.۹۲ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر

من عاشقه تویی شدم که سخت عاشقه منی

من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمیکنی

یا به تو میرسه دلم یا مرگو لمس میکنه

فقط عشقه که آدمو اینقدر نترس میکنه

میخوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم

♫♫♫♫♫♫

محکم تو دستامو بگیر بدجوری قلبم یخ زده

خودمو میسپارم به تو منو به هیچکس نده

باید غرورم بشکنه احساسه آرامش کنم

میخوامو میبخشی بهم اما بذار خواهش کنم

اما بذار خواهش کنم

میخوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 426
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,013
  • بازدید ماه : 4,882
  • بازدید سال : 20,786
  • بازدید کلی : 3,770,944