loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 4016 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید EMO Band به نام سرد شدی

ترانه : باران بهرامی | تنظیم ، میکس و مستر : رضا پناهی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

  

متن آهنگ جدید EMO Band به نام سرد شدی

 

از چشات اینو خونده بودم … این دفعه دیگه شوخی نیست
رفتی تنها باشی چند روزی … این جدایی دوری نیست
حق انتخاب نذاشتی و این شده عذاب … به یادت افتادم گفتی که جدایی راحته
من که زندگیمو بابت نگاه تو دادم … رفتی و سرد شدی تو باز
تنها تو این شب دراز … اشک نریز برام
هم نشین من … شده بعد از تو درد و غم … حال این شبام
وقتی که تو خیابون شبا قدم میزنم … حس میکنم پیشمی یهو می لرزه تنم
سکوت این جاده ها با هق هقم آشناست … همقدم راه من جاده ی بی انتهاست
سرد شدی تو باز … تنها تو این شب دراز … اشک نریز برام
هم نشین من … شده بعد از تو درد و غم … حال این شبام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 1,335
  • بازدید سال : 17,239
  • بازدید کلی : 3,767,397