loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 2309 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام نیستی کنارم

Download New Music Alireza Roozegar Called Nisti Kenaram

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه , موزیک و تنظیم : مصطفی روزگار , میکس و مسترینگ : احسان جوادی 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام نیستی کنارم

تنهایی هامو قسمت نکردم با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

 ♫♫♫♫♫♫

تقدیرم امسال همرنگ غم شد اینجا نبودی عمرم هدر شد

بازم یه ساله نو تویه راهه , بازم تو نیستی روزام سیاهه

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

تنهایی هامو قسمت نکردم

با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه

گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم

بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت

تنهام بذار دوست ندارم

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ نیستی کنارم با صدای علیرضا روزگار , دانلود آهنگ نیستی کنارم از علیرضا روزگار , دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام نیستی کنارم با بهترین کیفیت , دانلود آهنگ های علیرضا روزگار , آهنگ تنهایی هامو قسمت نکردم با هرکی میشد هم پایه دردم از علیرضا روزگار , متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام نیستی کنارم , دانلود آهنگ کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم از علیرضا روزگار , دانلود آهنگ بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم با صدای علیرضا روزگار , آهنگ بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم با صدای علیرضا روزگار , دانلود آهنگ تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم از علیرضا روزگار , آهنگ تقدیرم امسال همرنگ غم شد اینجا نبودی عمرم هدر شد از علیرضا روزگار , دانلود آهنگ بازم یه ساله نو تویه راهه , بازم تو نیستی روزام سیاهه از علیرضا روزگار , آهنگ با هرکی میخواست هم صحبتم شه گفتم تو هستی صحبت نکردم از علیرضا روزگار , Download New Music Alireza Roozegar Nisti Kenaram , Alireza Roozegar - Nisti Kenaram , New Music Alireza Roozegar Called Nisti Kenaram , Download New Music Alireza Roozegar Called Nisti Kenaram , Download New Music Alireza Roozegar - Nisti Kenaram , Alireza Roozegar Nisti Kenaram ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سحر در تاریخ 1394/09/18 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

خیلی آهنگش قشنگ بچه دختر خالم 2 ساله حفضشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,805
  • بازدید ماه : 4,674
  • بازدید سال : 20,578
  • بازدید کلی : 3,770,736