loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1298 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام سین هفتم

Download New Music Alireza Roozegar Called Sine Haftom

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه و آهنگ: علیرضا روزگار ، تنظیم و میکس مستر: حمید مرادی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام سین هفتم

یه ساله نو یه زندگی یه مهمونی کناره تو چقد قشنگه اینروزا برایه من برایه تو

که ما با هم کنار هم به عشقه هم برایه هم چقد شیرینه لحظه ها برای تو برایه من

چقد شیرینه لحظه ای که دلم با تو میشینه سر یه سفره و دعا میخونه

تشکر میکنیم از همدیگه از اون خدا که مهربونه

چقد شیرینه وقتیکه سین هفت سینو میچینی وقتی تو زندگی خدا میبینی

وقتی با عشق کنار سفره ی دلم میشینی چقد شیرینه , چقد شیرینه

♫♫♫♫♫♫

یه ساله نو یه زندگی یه مهمونی کناره تو

چقد قشنگه اینروزا برایه من برایه تو

که ما با هم کنار هم به عشقه هم برایه هم

چقد شیرینه لحظه ها برای تو برایه من

چقد شیرینه لحظه ای که دلم با تو میشینه

سر یه سفره و دعا میخونه

تشکر میکنیم از همدیگه از اون خدا که مهربونه

چقد شیرینه وقتیکه سین هفت سینو میچینی

وقتی تو زندگی خدا میبینی

وقتی با عشق کنار سفره ی دلم میشینی

چقد شیرینه , چقد شیرینه

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ سین هفتم با صدای علیرضا روزگار , دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام سین هفتم با بهترین کیفیت , دانلود آهنگ یه ساله نو یه زندگی یه مهمونی کناره تو با صدای علیرضا روزگار , دانلود آهنگ چقد قشنگه اینروزا برایه من برایه تو با صدای علیرضا روزگار , دانلود آهنگ که ما با هم کنار هم به عشقه هم برایه هم از علیرضا روزگار , آهنگ چقد شیرینه لحظه ها برای تو برایه من با صدای علیرضا روزگار , دانلود آهنگ چقد شیرینه لحظه ای که دلم با تو میشینه از علیرضا روزگار , دانلود آهنگ سر یه سفره و دعا میخونه با صدای علیرضا روزگار , آهنگ تشکر میکنیم از همدیگه از اون خدا که مهربونه از علیرضا روزگار , دانلود آهنگ چقد شیرینه وقتیکه سین هفت سینو میچینی از علیرضا روزگار , دانلود آهنگ وقتی تو زندگی خدا میبینی با صدای علیرضا روزگار , دانلود آهنگ وقتی با عشق کنار سفره ی دلم میشینی از علیرضا روزگار , دانلود آهنگ های علیرضا روزگار , دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام سین هفتم با دو کیفیت 320 و 128 , Download New Music Alireza Roozegar Sine Haftom , New Music Alireza Roozegar Called Sine Haftom , Alireza Roozegar - Sine Haftom , Download New Music Alireza Roozegar - Sine Haftom , Download New Music Alireza Roozegar Called Sine Haftom , Alireza Roozegar Sine Haftom ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,856
  • بازدید ماه : 4,725
  • بازدید سال : 20,629
  • بازدید کلی : 3,770,787