loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1303 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام فکر من نباش

Download New Music Mehdi Yarrahi Called Fekre Man Nabash

ترانه و موزیک : امید جامع , تنظیم : آرون حسینی , میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۳۲۰ )

Mehdi Yarrahi - Fekre Man Nabash 

  

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

Mehdi Yarrahi - Fekre Man Nabash

  

 

متن آهنگ جدید مهدی یراحی به نام فکر من نباش

چیزی عوض نشد با این که از هم جدا شدیم

تنها فقط اسیر همین تنهایی ها شدیم

چیزی عوض نشد حسمون تغییری نکرد

رو حرفت بمون دیگه اینجا بر نگرد

حسم بهت همون احساس خوب سابقه

دور از منی اما این مرد هنوزم عاشقه

فکر من نباش دیگه فکر من نباش

حست و بکش دیگه منو دوست نداشته باش

فکر من نباش دیگه فکر من نباش

حست و بکش دیگه منو دوست نداشته باش

♫♫♫♫♫♫

احساس خوبمون تاثیرش و گذاشت

دیدی جداییمون فایده ای نداشت

تو تنها تر از من و من تنها تر از توام

تو دلواپس منو ، من دلواپس توام

فکر من نباش دیگه فکر من نباش

حست و بکش دیگه منو دوست نداشته باش

فکر من نباش دیگه فکر من نباش

حست و بکش دیگه منو دوست نداشته باش

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 897
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,484
  • بازدید ماه : 5,353
  • بازدید سال : 21,257
  • بازدید کلی : 3,771,415