loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 2119 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید

مرواریـد | ترانه و صدای: پویـا بیاتـی | ملودی: فواد غفـاری | تنظیم: مهدی خیرخواهـی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

دانلود با لینک کمکی

  

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید

ممنونم از چشمی که برای دیدن من باز کردی

خندیدی و شیرین ترین صبح منو آغاز کردی

حالم سره جاشه تو که باشی همیشه کنارم

تنهات نمیذارم تو هم تنها نرو تنهام نذارم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

♫♫♫♫♫♫

حرفی بزن شعری بخون کام جهانم و عسل کن

بی من نرو با من بمون حال منو ضرب مثل کن

هر وقت می بینی منو حالم غرور انگیز میشه

هر وقت که چشمات و می گیری ازم پاییز میشه

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/09/19 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

جالب و متفاوت بود . با آهنگ های قبلیش خیلی فرق داشت و به نظر من یکی از قشنگترین آهنگ های پویا همینه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/09/19 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود . پویا بیاتی بی نظیره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,840
  • بازدید ماه : 4,709
  • بازدید سال : 20,613
  • بازدید کلی : 3,770,771