loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 905 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه نفر

Download New Music Pouya Bayati Called Ye Nafar

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه: پویا بیاتی ، تنظیم: فریبرز خاتمی ، ویولن: احسان نی زن ، گیتار: بهنام حکیم

 

  

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه نفر

هیشکی اینجا حاله منه تنها رو نمیدونه منه احساساتیه دیوونه
تو دلم ریختم غمه دنیا رو دلم از دنیایه خودم خونه
خستم از خوابای پریشونو شبو دلتنگی خستم از تکرار هر آهنگی

که یادم میندازه چقد تنهام وسط این آدمای سنگی , منو تنها گذاشت
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه , منو تنها گذاشت

♫♫♫♫♫♫

منو اون رویایی که رنگش رفته و پژمرده منمو قلبی که ترک خورده

منمو دلشوره و بی تابی یه نفر آرامشمو برده

یه نفر که نیست و نبودش خیلی واسم درده

قفسم تنگه نفسم سرده

به همین بغضی که خفم کرده میدونستم که برنمیگرده , منو تنها گذاشت

کوهم اما لک زده روحم , واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه

کوهم اما لک زده روحم

واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست

تا قیامت هم نفسم باشه

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه نفر با بهترین و بالاترین کیفیت , دانلود آهنگ یه نفر با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ یه نفر از پویا بیاتی , دانلود آهنگ هیشکی اینجا حاله منه تنها رو نمیدونه منه احساساتیه دیوونه از پویا بیاتی , دانلود آهنگ تو دلم ریختم غمه دنیا رو دلم از دنیایه خودم خونه از پویا بیاتی , آهنگ خستم از خوابای پریشونو شبو دلتنگی خستم از تکرار هر آهنگی از پویا بیاتی , آهنگ یادم میندازه چقد تنهام وسط این آدمای سنگی منو تنها گذاشت از پویا بیاتی , آهنگ کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه با صدای پویا بیاتی , آهنگ کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه از پویا بیاتی , متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه نفر , دانلود آهنگ منو تنها گذاشت با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ منو اون رویایی که رنگش رفته و پژمرده منمو قلبی که ترک خورده از پویا بیاتی , دانلود آهنگ منمو دلشوره و بی تابی یه نفر آرامشمو برده با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ یه نفر که نیست و نبودش خیلی واسم درده از پویا بیاتی , دانلود آهنگ قفسم تنگه نفسم سرده با صدای پویا بیاتی , آهنگ به همین بغضی که خفم کرده میدونستم که برنمیگرده منو تنها گذاشت از پویا بیاتی , New Music Pouya Bayati Called Ye Nafar , Pouya Bayati - Ye Nafar , Download New Music Pouya Bayati Ye Nafar , Download New Music Pouya Bayati Called Ye Nafar ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,851
  • بازدید ماه : 4,720
  • بازدید سال : 20,624
  • بازدید کلی : 3,770,782