loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1262 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام عشق

Download New Music Amir Ali Called Eshgh

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه و موزیک : امیر علی , تنظیم : مجید الماسی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید امیر علی به نام عشق

عشق .. یعنی دنیات شده یکی که نمیتونی به کسی بگی
بدون اون تاریکه زندگی دوست داری هر لحظه بهش بگی
دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

چقدر آرومم اینروزا واسه اینکه تو رو دارم
چقدر خوبه شبا با عشقه تو تا صبح بیدارم
چقدر خوبه که تو هستی و من احساسو حس کردم
محاله از تو این راه پُر از انگیزه برگردم
عشق .. یعنی دنیات شده یکی که نمیتونی به کسی بگی
بدون اون تاریکه زندگی دوست داری هر لحظه بهش بگی
دوست دارم
عشق .. یعنی دیوونگی جنون حرف حرفه تو اما پیشم بمون
پای عشقت هستم تا پای جون
اینو از من باور کن و بدون
دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

یه دنیا حرف داره واسه من بارونه رو شیشه
چقدر خوبه که تو میخندی و حالم عوض میشه
چقدر خوبه که تو هستی چقد خوبه که دلگرمم
پُر از آرامشم وقتی با حرفای تو سرگرمم
عشق .. یعنی دنیات شده یکی که نمیتونی به کسی بگی
بدون اون تاریکه زندگی دوست داری هر لحظه بهش بگی
دوست دارم
عشق .. یعنی دیوونگی جنون حرف حرفه تو اما پیشم بمون
پای عشقت هستم تا پای جون
اینو از من باور کن و بدون
دوست دارم

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ عشق با صدای امیر علی , دانلود آهنگ عشق از امیر علی , دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام عشق با بهترین کیفیت , دانلود آهنگ دوست دارم با صدای امیر علی , دانلود آهنگ چقدر آرومم اینروزا واسه اینکه تو رو دارم از امیر علی , متن آهنگ جدید امیر علی به نام عشق , آهنگ چقدر خوبه شبا با عشقه تو تا صبح بیدارم با صدای امیر علی , دانلود آهنگ چقدر خوبه که تو هستی و من احساسو حس کردم از امیر علی , آهنگ عشق یعنی دنیات شده یکی که نمیتونی به کسی بگی از امیر علی , دانلود آهنگ محاله از تو این راه پُر از انگیزه برگردم از امیر علی , دانلود آهنگ پای عشقت هستم تا پای جون با صدای امیر علی , دانلود آهنگ یه دنیا حرف داره واسه من بارونه رو شیشه از امیر علی , آهنگ چقدر خوبه که تو میخندی و حالم عوض میشه با صدای امیر علی , آهنگ چقدر خوبه که تو هستی چقد خوبه که از امیر علی , New Music Amir Ali Called Eshgh , Download New Music Amir Ali - Eshgh , Amir Ali - Eshgh , Download New Music Amir Ali Eshgh , Download New Music Amir Ali Called Eshgh , Amir Ali Eshgh ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 785
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,372
  • بازدید ماه : 5,241
  • بازدید سال : 21,145
  • بازدید کلی : 3,771,303