loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 4174 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام غرور لعنتی

ترانه و موزیک : امیر علی , تنظیم : مجید الماسی , میکس و مسترینگ : مجتبی تقی پور

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

دانلود با لینک کمکی

 

 

متن آهنگ جدید امیرعلی به نام غرور لعنتی

چه سخته دوری از تو و صدای تو

کنار خاطرات تو به جای تو

حراس رفتنت داره می کشه

تمام آرزومو تو چشای تو

شکستن از تو و شکستن از خودم

از این که خیلی ساده عاشقت شدم

از این که بی هوا همیشه دیدمت

تو رو به هیچکس جز دلم نمی دمت

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم

♫♫♫♫♫♫

چی میشه تو همیشه باشی

واسه یه بار بیای واسه همیشه سر به راه شی

از این غرور لعنتی یکم جداشی

همه بگن که تو دلیل خنده هاشی

من که با تو بهشته دنیام

تویی دلیل بودن و شروع فردام

اگه یه روز نباشی گوشه گیر و تنهام

بدون تو بغض همیشه لای حرفام

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,136
  • بازدید ماه : 5,005
  • بازدید سال : 20,909
  • بازدید کلی : 3,771,067