loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 732 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام هوای بد تهرون

Download New Music AmirAli Called Havayebade Tehroon

ترانه و موزیک و تنظیم : امیر علی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

دانلود با لینک کمکی

 

 

متن آهنگ جدید امیر علی به نام هوای بد تهرون 

غصه خوردن زیر بارون و هوای بد تهرون و

ببین ناله ی مجنون و صدای منه داغون و

شب سرد و زمستون و من و تنهایی و دردو

یه دیوونه ی شب گرد و یه معشوقه ی دل سردو

غرور رفته ی مرد و هوای ابری و سردو

من اگه بخوام از این شهر دورشم

اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم

از خاطره هام نمیشه دورشم

یا مثل یه سری از آدمکا کورشم

اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم

دوری کاری می کنه که رنجورشم

من اگه بخوام از این شهر دورشم

اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم

از خاطره هام نمیشه دورشم

یا مثل یه سری از آدمکا کورشم

اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم

دوری کاری می کنه که رنجورشم

♫♫♫♫♫♫

چه شبهایی رو خوابیدم بدون لمس آرامش

چقدر کردم ازت خواهش چقدر گفتم بکن خواهش

من این احساس و می خوامش

من از دل بستگی خستم چه کارا که نداد دستم

با این قلب ترک خورده من باز تا تهش هستم

با این که خیلی خستم خیلی از دستم

من اگه بخوام از این شهر دورشم

اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم

از خاطره هام نمیشه دورشم

یا مثل یه سری از آدمکا کورشم

اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم

دوری کاری می کنه که رنجورشم

من اگه بخوام از این شهر دورشم

اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم

از خاطره هام نمیشه دورشم

یا مثل یه سری از آدمکا کورشم

اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم

دوری کاری می کنه که رنجورشم

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ امیر علی به نام هوای بد تهرون , دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام هوای بد تهرون , آهنگ جدید امیر علی به نام هوای بد تهرون , دانلود آهنگ هوای بد تهرون با صدای امیر علی , متن آهنگ جدید امیر علی به نام هوای بد تهرون , آهنگ هوای بد تهرون از امیر علی , دانلود آهنگ غصه خوردن زیر بارونو هوای بد تهرونو با صدای امیر علی , آهنگ شب سرد و زمستون و من و تنهایی و دردو با صدای امیر علی , آهنگ اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم از خاطره هام نمیشه دورشم از امیر علی , دانلود آهنگ دوری کاری می کنه که رنجورشم از امیر علی , دانلود آهنگ چه شبهایی رو خوابیدم بدون لمس آرامش با صدای امیر علی , آهنگ من از دل بستگی خستم چه کارا که نداد دستم از امیر علی , دانلود آهنگ با این قلب ترک خورده من باز تا تهش هستم با صدای امیر علی , دانلود آهنگ غرور رفته ی مرد و هوای ابری و سردو با صدای امیر علی , Download New Music AmirAli Havayebade Tehroon , New Music AmirAli - Havayebade Tehroon , AmirAli - Havayebade Tehroon , Download New Music AmirAli - Havayebade Tehroon , New Music AmirAli Havayebade Tehroon , AmirAli Havayebade Tehroon ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,800
  • بازدید ماه : 4,669
  • بازدید سال : 20,573
  • بازدید کلی : 3,770,731