loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1524 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشقم

Download New Music Mehdi Ahmadvand Called Eshgham

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه ، آهنگ و تنظیم : مهدی احمدوند ، میکس و مستر : پازل باند ، عکس : منصور ابراهیمی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشقم

دلتنگتم باز دوباره و پَر پَر زدم از وقتی رفتی عشقم
آره عشقم
از بس بهت گفت عشقم جز تو دنیا فهمید تو عشقمی عشقم
آره عشقم…
عاشق شدم بیشتر از قبل دلتنگتم دل نکن از من عشقم
عشقم
عشقم به موندن بدون تو عادت نکردم عادتم شده عشقت
عشقم

♫♫♫♫♫♫

همه جا تاریکه از وقتی رفتی برگرد
نمی‌دونم چجوری دل با دوریت سَر کرد
سر تو دنیا انگار با دل من لَج کرد
تو که رفتی همه چی بد شد دوباره برگرد
آره بگو دوست دارم آره
بگو هستی
حال شب و روزم گریه داره
بگو هستی
داره دل من تنگ میشه آره
بگو هستی
آرامش من بی تو آزاره
بگو هستی

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ عشقم با صدای مهدی احمدوند , دانلود آهنگ عشقم از مهدی احمدوند , دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشقم با بهترین کیفیت , دانلود آهنگ دلتنگتم باز دوباره و پَر پَر زدم از وقتی رفتی عشقم از مهدی احمدوند , متن آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشقم , آهنگ از بس بهت گفت عشقم جز تو دنیا فهمید تو عشقمی عشقم از مهدی احمدوند , آهنگ همه جا تاریکه از وقتی رفتی برگرد نمی‌دونم چجوری دل با دوریت سَر کرد از مهدی احمدوند , آهنگ سر تو دنیا انگار با دل من لَج کرد تو که رفتی همه چی بد شد دوباره برگرد از مهدی احمدوند , دانلود آهنگ آره بگو دوست دارم آره حال شب و روزم گریه داره از مهدی احمدوند , دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بگو هستی , دانلود آهنگ داره دل من تنگ میشه آره آرامش من بی تو آزاره با صدای مهدی احمدوند , دانلود آهنگ های مهدی احمدوند , آهنگ عاشق شدم بیشتر از قبل دلتنگتم دل نکن از من عشقم از مهدی احمدوند , دانلود آهنگ عشقم به موندن بدون تو عادت نکردم عادتم شده عشقت از مهدی احمدوند , دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام عشقم , New Music Mehdi Ahmadvand Called Eshgham , Download New Music Mehdi Ahmadvand - Eshgham , Mehdi Ahmadvand - Eshgham , Download New Music Mehdi Ahmadvand Called Eshgham , Mehdi Ahmadvand Eshgham ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 880
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,467
  • بازدید ماه : 5,336
  • بازدید سال : 21,240
  • بازدید کلی : 3,771,398