loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1698 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام به جای تو

Download New Music Mehdi Ahmadvand Called Be Jaye To

ترانه : مهرزاد امیرخانی , موزیک : مرتضی پاشایی , تنظیم : مهدی احمدوند , میکس و مسترینگ : آریان بهاری

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام به جای تو

کی تو دلت به جای منه
اسم تو رو صدا میزنه
کی مثه من برات می میره
کی با نگات جون میگیره
دست کیو میگیری حالا
کی اومده تو دنیای ما
عشق منو فروختی به کی
باز دلمو شکسته یکی
هیشکی تو دنیا نمیدونه شاید حال منو من غمگینم
پنجره شاهد بوده که یه عمره تنها کنارش میشینم
هیشکی مثه من نکشیده دردو کی مثه من تنها مونده
خاطره ی تو کنارمه دائم قلب منو می سوزونده

♫♫♫♫♫♫

عاشقتم نخند و نرو
کم میارم دوباره تورو
کنج اتاق گرفته دلم
دنبال عشق تو رفته دلم
خواب شبم صدای توئه
عکس تو باز بجای توئه
طاقت من تمومه خدا
چی اومده سر رویای ما
هیشکی تو دنیا نمیدونه شاید حال منو من غمگینم
پنجره شاهد بوده که یه عمره تنها کنارش میشینم
هیشکی مثه من نکشیده دردو کی مثه من تنها مونده
خاطره ی تو کنارمه دائم قلب منو می سوزونده

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 735
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,322
  • بازدید ماه : 5,191
  • بازدید سال : 21,095
  • بازدید کلی : 3,771,253