loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1571 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام خدایا

ترانه : فاطمه حسینی , موزیک : حمید عسکری , تنظیم : پوریا حیدری

.:: تیتراژ سریال رخصت , نام آهنگ خدایا ::.

 

 

 

  دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید حمید عسکری با نام رخصت

خدایا راه و گم کردم

کمک کن تا که برگردم

دارم لحظه ای تنها تو این بیرهه رفتن ها

تو ای تنها پناه من تو بگذر از گناه من

ببخشا هر چی بد کردم گناه کردم گناه کردم

شدم غره به ایمانم خیال کردم که می دانم

اسیر نفس اماره شدم بی چاره همواره

با این که خالیه دستم ولی باز عاشقت هستم

کمی آرامش خاطر تو ای بالاترین حاضر

♫♫♫♫♫♫

چقدر خوبه که تو هستی درای ظلمت و بستی

خدای من بگیر دستم دل امید به تو بستم

تو ای تنها پناه من تو بگذر از گناه من

ببخشا هر چه بد کردم گنته کردمگناه کردم

شدم غره به ایمانم خیال کردم که می دانم

اسیر نفس اماره شدم بی چاره همواره

با این که خالیه دستم ولی باز عاشقت هستم

کمی آرامش خاطر تو ای بالاترین حاضر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 372
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,959
  • بازدید ماه : 4,828
  • بازدید سال : 20,732
  • بازدید کلی : 3,770,890