loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1313 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام تا دنیا دنیاست

Download New Music Ramin Bibak Called Ta Donya Donyast

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه و آهنگ : سعید کرمانی ، تنظیم : سیاوش صدری

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید رامین بی باک به نام تا دنیا دنیاست

محاله بی تو دووم بیارم من که به جز تو هیچکسو ندارم

وقتیکه هستی همیشه هستم نباشی بی تو تمومه کارم

یه دنیا احساس تویه چشاته حس عجیبی تویه نگاته

واسم یه تصویر خیلی دلنشینه اونم که تصویره نازه خنده هاته

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم تا دنیا دنیاست به پات میمونم

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم

تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم

تا دنیا دنیاست به پات میمونم

♫♫♫♫♫♫

فقط دلم میخواد که تو همیشه باشی واسم اون عشقه تو قصه ها شی

ترانه هامو برام بخونی دلم میخواد نیمه ی گمشدم تو باشی

فرشته ی من عزیزترینم چشماتو وا کن تا دنیامو ببینم

بگو همیشه عاشقم میمونی تا دنیا دنیاست به پات بشینم

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم تا دنیا دنیاست به پات میمونم

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم

تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم

تا دنیا دنیاست به پات میمونم

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم تا دنیا دنیاست به پات میمونم

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست با صدای رامین بیباک , دانلود آهنگ رامین بیباک به نام تا دنیا دنیاست , متن آهنگ جدید رامین بی باک به نام تا دنیا دنیاست , دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام تا دنیا دنیاست , دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست از رامین بی باک , دانلود آهنگ محاله بی تو دووم بیارم من که به جز تو هیچکسو ندارم از رامین بیباک , آهنگ وقتیکه هستی همیشه هستم نباشی بی تو تمومه کارم از رامین بی باک , آهنگ یه دنیا احساس تویه چشاته حس عجیبی تویه نگاته باصدای رامین بی باک , دانلود آهنگ مهربونم عزیز جونم تا دنیا دنیاست به پات میمونم از رامین بی باک , آهنگ فرشته ی من عزیزترینم چشماتو وا کن تا دنیامو ببینم از رامین بیباک , آهنگ واسم یه تصویر خیلی دلنشینه اونم که تصویره نازه خنده هاته با صدای رامین بیباک , آهنگ فقط دلم میخواد که تو همیشه باشی واسم اون عشقه تو قصه ها شی از رامین بیباک , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ ترانه هامو برام بخونی دلم میخواد نیمه ی گمشدم تو باشی از رامین بی باک , دانلود آهنگ جدید ایرانی , Download New Music Ramin Bibak Ta Donya Donyast , New Music Ramin Bibak Called Ta Donya Donyast , Ramin Bibak - Ta Donya Donyast , Download New Music Ramin Bibak - Ta Donya Donyast , Ramin Bibak Ta Donya Donyast ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,722
  • بازدید ماه : 4,591
  • بازدید سال : 20,495
  • بازدید کلی : 3,770,653