loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1060 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام بی تفاوت

Download New Music Ramin Bibak Called Bi Tafavot

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه سرا : مریم ذاکری ، آهنگساز و تنظیم کننده : رامین بی باک ، میکس و مستر : سیاوش صدری

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید رامین بی باک به نام بی تفاوت

هوای تو چقدر سرده ببین دستامو یخ کرده
تو بی تفاوتی این واسم نهایت درده
رو من چشماتو میبندی من از این غصه میمیرم
تا این حد رفتی از دستم که دارم از دلت میرم

تو یخبندون ِ احساست تموم قلب من یخ زد
تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد

♫♫♫♫♫♫

تو یخبندون ِ احساست هنوزم دل به تو دادم
با اینکه اینو میدونم که از چشم تو افتادم...

تو یخبندون ِ احساست تموم قلب من یخ زد
تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد 

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام بی تفاوت , دانلود آهنگ رامین بی باک به نام بی تفاوت با بالاترین کیفیت , دانلود آهنگ بی تفاوت با صدای رامین بی باک , دانلود آهنگ بی تفاوت از رامین بی باک با دو کیفیت 320 و 128 , دانلود آهنگ هوای تو چقدر سرده ببین دستامو یخ کرده از رامین بی باک , دانلود آهنگ تو بی تفاوتی این واسم نهایت درده با صدای رامین بی باک , دانلود آهنگ رو من چشماتو میبندی من از این غصه میمیرم از رامین بی باک , دانلود آهنگ تا این حد رفتی از دستم که دارم از دلت میرم از رامین بی باک , دانلود آهنگ تو یخبندون ِ احساست تموم قلب من یخ زد با صدای رامین بی باک , دانلود آهنگ تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد از رامین بی باک , دانلود آهنگ با اینکه اینو میدونم که از چشم تو افتادم از رامین بی باک , دانلود آهنگ با اینکه اینو میدونم که از چشم تو افتادم با صدای رامین بی باک , متن آهنگ جدید رامین بی باک به نام بی تفاوت , Download New Music Ramin Bibak Bi Tafavot , New Music Ramin Bibak Called Bi Tafavot , Download New Music Ramin Bibak - Bi Tafavot , New Music Ramin Bibak - Bi Tafavot , Download New Music Ramin Bibak Called Bi Tafavot , Ramin Bibak - Bi Tafavot , Ramin Bibak Bi Tafavot ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبی زارع در تاریخ 1394/02/05 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از لطف تون اهنگ جدید ارش رو بزارید آهنگ تیم پاس رو هم اگه دارید بفرسین ممنون


پاسخ : سلام خواهش میکنم آقا مجتبی . باعث افتخار ماست که شما از سایت پاس موزیک بازدید کردید و نظر گذاشتین . درخواست شما پیگیری شد , آرش توی آرشیو نیست , آهنگ رسمی تیم پاس همدان بزودی در سایت قرار میگیره و لینک دانلود رو واستون میفرستم . موفق باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 776
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,363
  • بازدید ماه : 5,232
  • بازدید سال : 21,136
  • بازدید کلی : 3,771,294