loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 4880 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام دل من

ترانه : نسرین سعیدی , موزیک : رامین بی باک , تنظیم و میکس و مسترینگ : سیاوش صدری

 

 

 

 

 لینک مستقیم

 

 

 لینک کمکی

 

 

 

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام دل من

بسه دیگه قلب عاشقم اونی که رفته بر نمی گرده

خاطره هاش رو از یاد ببر دیگه اون تو رو فراموش کرده

دیگه دلتنگ تو نمیشه دیگه عشق تو رو نمی خواد

حتی اسمت و دیگه رو لب هاش نمیاد

حتی یادشم نیست کی اینو می خواد

دلم غصه نخور پا نذار رو غروری که هنوز مونده برات

حروم نکی اشکات و پای خاطره هات

باید بسوزی با سادگیات

تو فکر اون نباش این روزا واقعی نیست هیچ کسی عاشقیاش

خودت هستی و اون دلی که شکسته براش حیف اشکام

♫♫♫♫♫♫

هنوز دلم به این امیدواره فکرت به سمت من برگرده

یه جای خالی تو دلم تنهایی رو تحمل کرده

بی تو روز و شبم یکی شد بی تو گریه همیشگی شد

حتی بود و نبودم واست یکی شد

بی تو تنهایی سهمم از زندگی شد

دلم غصه پا نذار رو غروری که مونده برات

حروم نکی اشکات و پای خاطره هات

باید بسوزی با سادگیات

تو فکر اون نباش این روزا واقعی نیست هیچ کسی عاشقیاش

خودت هستی و اون دلی که شکسته براش حیف اشکام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 796
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,383
  • بازدید ماه : 5,252
  • بازدید سال : 21,156
  • بازدید کلی : 3,771,314