loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 2370 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام شرمندتم ۲

ترانه سرا و آهنگساز:حامد محضرنیا، تنظیم: میلاد بهشتی
کلارینت: بابک یوسفی ، میکس و مستر: آوا رکورد

 

 

 

لینک مستقیم

 

 

لینک کمکی

 

 

متن آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام شرمندتم ۲

شرمندتم
اگه تشنگی امونتو برید
اگه آب به لب خشکت نرسید
اگه جز من کسی اشکاتو ندید
شرمندتم
اگه زیر قولم زدم
اگه با دستای خالی اومدم
اگه پیش چشم تو خیلی بدم
شرمندتم
چقد دلم می خواست بارون بباره
که من با مشک خالی برنگردم
ببخش اگه برای اهل خیمه
ببخش اگه علمداری نکردم
شرمندتم

♫♫♫♫♫♫

نوای العطش صدای نالمون
یادت نره عمو قرار بینمون
امید خیممون عموی پهلوون
علم به دوش من عموی مهربون
عموی مهربون امید خیممون
چقد دلم می خواست بارون بباره
که من با مشک خالی برنگردم
ببخش اگه برای اهل خیمه
ببخش اگه علمداری نکردم


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ayso در تاریخ 1393/10/10 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از وب خوبتون
چرا اون یکی اهنگ حامد محضرنیا که الان تیتراز
برنامه ی مهمونیه هیچ جا نیست توی هیچ کدوم از وبا نیست؟شکلک
پاسخ : سلام توی آرشیو نگاه میکنم در صورتی که موجود بود به عنوان درخواستی کاربران به زودی در سایت قرار میگیره .!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,810
  • بازدید ماه : 4,679
  • بازدید سال : 20,583
  • بازدید کلی : 3,770,741