loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 6479 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام دوست دارم

Download Music Saman Jalili Called Dooset Daram

ترانه : امید علی جانی , موزیک : سامان جلیلی , تنظیم : حامد براداران

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ سامان جلیلی به نام دوست دارم

دنبال یه حرف تازه توی رویای تو بودم

واسه ابراز علاقه این ترانه رو سرودم

تو عبور واژه ها که پشت هم پیش می گشتم

آخرش رسید به این حرف دوست دارم و نوشتم

من دوست دارم قدره آسمون پر ستاره

جوری که که سمت تو میام بی اراده و بی اشاره

من دوست دارم قدره قدری که تو نمی دونی

قدری که بگم تا ابد توی خاطرم می مونی

توی خاطرم می مونی

♫♫♫♫♫♫

سمت من نشونه رفته تیر عشق تو عزیزم

دخل من اومده انگار بسته شد راه گریزم

عشق من یکی یدونست اصلا هم همتا نداره

تا همیشه مثل بارون روی دل.تو می باره

روی دل تو می باره

من دوست دارم  قدره آسمون پر ستاره

جوری که سمت تو میام بی اراده و بی اشاره

 من دوست دارم قدره قدری که تو نمی دونی

قدری که بگم تا ابد توی خاطرم می مونی

توی خاطرم می مونی

 

 

برچسب ها آهنگ سامان جلیلی به نام دوست دارم , دانلود آهنگ دوست دارم با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام دوست دارم , آهنگ دوست دارم از سامان جلیلی , متن آهنگ سامان جلیلی به نام دوست دارم , دانلود آهنگ دنبال یه حرف تازه توی رویای تو بودم با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ سمت من نشونه رفته تیر عشق تو عزیزم از سامان جلیلی , آهنگ عشق من یکی یدونست اصلا هم همتا نداره از سامان جلیلی , آهنگ تا همیشه مثل بارون روی دله تو می باره با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ من دوست دارم قدره آسمون پر ستاره با صدای سامان جلیلی , آهنگ من دوست دارم قدره قدری که تو نمی دونی قدری که بگم تا ابد توی خاطرم می مونی از سامان جلیلی , دانلود آهنگ توی خاطرم می مونی با صدای سامان جلیلی , سامان جلیلی - دوست دارم , دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام دوست دارم با لینک مستقیم و لینک کمکی با بهترین کیفیت و متن آهنگ و پخش آنلاین , Download Music Saman Jalili Dooset Daram , Saman Jalili - Dooset Daram , Download New Music Saman Jalili Dooset Daram , Download Music Saman Jalili - Dooset Daram , Download New Music Saman Jalili Called Dooset Daram , Saman Jalili Dooset Daram ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط منا در تاریخ 1395/04/30 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
شعربالا رو اشتباه نوشتید:
دنبال ی حرف تازه توی رویای تو بودم
واسه فازعلاقه ام این ترانه رو سرودم
درستش اینه:
دنبال ی حرف تازه توی رویای تو بودم
واسه ابراز علاقه ام این ترانه رو سرودم
فاز نیست ابرازه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 605
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,192
  • بازدید ماه : 5,061
  • بازدید سال : 20,965
  • بازدید کلی : 3,771,123