loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 3979 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید رضا صادقی به نام فقط گوش کن

Download New Album Reza Sadeghi Called Faghat Goosh Kon

ترانه سرایان: بیتا طائی ، نرگس جعفری ، مهدی محمودی ، علی استیری ، ابراهیم منصفی

امیرحسین الهیاری ، دریایی (بابک صحرایی) ، مهرزاد امیرخانی ، عرفان سلیمی

آهنگسازان : ساناز کریمی ، فرشید ادهمی ، فاضل پیش ، امین قباد ، سعید سام و اشکان خشابی

تنظیم کنندگان: مسعود همایونی ، رضا تاجبخش ، معین راهبر ، مهران خالصی ، اسماعیل حسینی ، میثم مروستی

..:: جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاه های

عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید ::..

 

...متن بیشتر آهنگ های آلبوم برای اولین بار در بین سایت های ایران...

 

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ 

 

 

دانلود آلبوم به صورت تک تک

 

 

... لیست آهنگ های آلبوم فقط گوش کن ...

۰۱ Calafe.mp3 
۰۲ Heyf.mp3
۰۳ Khabar Daari.mp3 
۰۴ Nadaaramet.mp3
۰۵ Ashegh Shodam.mp3
۰۶ Amerem.mp3
۰۷ Aadam Khoobe.mp3
۰۸ Range Sedaam.mp3
۰۹ Mikhaamet.mp3
۱۰ Javooni.mp3 
۱۱ Yaadegaari.mp3
۱۲ Ye Nafar.mp3
۱۳ Delavaapasi.mp3 
۱۴ Bi To.mp3
۱۵ Ghoroor.mp3

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام کلافه

سر درد یعنی فکر هایی که
تو نا خداگاهم مرور میشه
سردرد یعنی زنده ام اما
آرامش از دنیام دور میشه

دنبال ردی از خودم هستم
تو آینه هایی که پر از خاکه
دروغ ها رو دوست دارم چون
گاهی حقیقت خیلی ترسناکه
گاهی حقیقت خیلی ترسناکه
کلافم مثل اون شیری که وا مونده نوی آتیش
مثل وقتی که چیزی رو نیاز داری وا کردیش
شبیه کسی که همیشه بد اورده واسه سادگیش

کلافم مثل اون شیری که وا مونده نوی آتیش
مثل وقتی که چیزی رو نیاز داری وا کردیش
شبیه کسی که همیشه بد اورده واسه سادگیش

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

من یک تضاد بی سرانجام
ترکیبی از عشق و تنفرم
روزا نمیشناسم تو رو شبا
تو خاطراتت قلت میخورم
احساس سیری میکنم
از بس که بغض هامو بلعیدم
تنهایی از من آدمی ساخته
که توی کابوسم نمیدیدم
که توی کابوسم نمیدیدم

کلافم مثل اون شیری که وا مونده نوی آتیش
مثل وقتی که چیزی رو نیاز داری وا کردیش
شبیه کسی که همیشه بد اورده واسه سادگیش

کلافم مثل اون شیری که وا مونده نوی آتیش
مثل وقتی که چیزی رو نیاز داری وا کردیش
شبیه کسی که همیشه بد اورده واسه سادگیش

  

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام حیف

  

همیشه با من تو خیابون قدم میزد
حیف
میگفت محاله بیاد یه روزی روزای بد
حیف
باید میگفتم دوستش ندارم چشمام خورد
حیف
میگفت میمونه اگه بتونه اما نموند
حیف

میگفت بمیره نمیگه میره تا این و گفت
رفت
نا اومدم بهش بگم تو رویات یادم نیافت
رفت

میگفت نمیره نمیگه میره تا این و گفت
رفت
تا اومدم بهش بگم تو رویاهات یادم نیافت
رفت

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

به جز یه دل که شکسته چیزی برام نزاشت
حیف
با این که خیلی هواش داشتم دوسم نداشت
حیف
خودش نمیگفت خودم میدونم که خسته بود
حیف
شاید دلش رو یکی یه جایی شکسته بود
حیف
حیف

میگفت بمیره نمیگه میره تا این و گفت
رفت
نا اومدم بهش بگم تو رویات یادم نیافت
رفت

میگفت نمیره نمیگه میره تا این و گفت
رفت
تا اومدم بهش بگم تو رویاهات یادم نیافت
رفت

 

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام خبر داری

خبر داری که دارم پیر میشم
با سیگارو خیابون سیر میشم
که دنیام شده قد چندتا کوچه
که دستام خیلی وقته بی تو پوچه
صدای سرفه هام تلخه مث اخم توی عکسام
چه گودی زیر چشمامه به عمق چاله ی دنیام
صدای سرفه هام تلخه مث اخم توی عکسام
چه گودی زیر چشمامه به عمق چاله ی دنیام

کل دنیام مال تو خوب و بدش
روزای آخرمو با عشق خوشم
واسه انگشتای سردم روی ساز
نسخه ی دارومو آتیش میکشم
کل دنیام مال تو خوب و بدش
روزای آخرمو با عشق خوشم
واسه انگشتای سردم روی ساز
نسخه ی دارومو آتیش میکشم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

خبر دارم از احوال شلوغت
از اون معصومیت های دروغت
که همرات شدن آهن پرستا شدی بازیچه یخوش رنگ دستا
صدای خندهات کوکه مث ساز بدون سیم
تو از بیرون تماشایی مث سامسونت خالی
صدای خندهات کوکه مث ساز بدون سیم
تو از بیرون تماشایی مث سامسونت خالی

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

کل دنیام مال تو خوب و بدش
روزای آخرمو با عشق خوشم
واسه انگشتای سردم روی ساز
نسخه ی دارومو آتیش میکشم
کل دنیام مال تو خوب و بدش
روزای آخرمو با عشق خوشم
واسه انگشتای سردم روی ساز
نسخه ی دارومو آتیش میکشم

 

 

 متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام ندارمت

هر دفعه که بارون حال من و داره
هم پای اشک من بی وقفه میباره
شب های بی خوابی چشمام میبندن
غمنامه اشک تلخی لبخندم
برای برگشتت هرچند دیگه دیره
دلتنگ تو میشم بارون که میگیره
بین من و چشمات دیوار تردیده
چشمام دیگه از این شک تو ترسیده

مثل خوره افتاده یاد تو به جون خونه
که هر طرف میرم من و سمت تو میکشونه
مثل خوره افتاده یاد تو به جون خونه
که هر طرف میرم من و سمت تو میکشونه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

هم خونه قلبت سوء تفاهم بود
حتی نفهمیدی این یک توهم بود
احساسم و کشتی دیگه نمیخندم
باز آمدی اما نه دل نمیبندم

مثل خوره افتاده یاد تو به جون خونه
که هر طرف میرم من و سمت تو میکشونه
مثل خوره افتاده یاد تو به جون خونه
که هر طرف میرم من و سمت تو میکشونه

  

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام عاشق شدم

چند وقته روحم درگیره حالیه
یه چیزی یه جوری یه جایی خالیه
چند وقته بغضم میشکنه بی صدا
چند وقته نیستمو ساعت کند تره
رگبار غم ها به قلبم تند تره
چند وقته گیجمو منگم بی هوا
چندوقته آشوبم خوبم بدم
رسما یه مجنون زنجیری شدم
نه حال و روزم نه سازو خوشه
انگار یه چیزی گم کردم که نیست
راهی نمونده و هیچ دری بسته نیست
یه بغض سنگی داره منو میکشه

عاشق شدم انگار دیوونه تر از هر بار
یه کاریم بی تکرار عاشق شدم
عاشق شدم انگار دیوونه تر از هر بار
یه کاریم بی تکرار عاشق شدم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

گاهی میخندم بی هیچ بهونه
گمونم انگار شدم دیوونه
مشم یه ساعت به آیینه خیره
یهو دلم میگیره
اصلا حواسم به دورو بر نیست
میره یه چند روز ازم خبر نیست
هزار تا حرف نگفته مونده
که جون به لب رسونده

عاشق شدم انگار دیوونه تر از هر بار
یه کاریم بی تکرار عاشق شدم
عاشق شدم انگار دیوونه تر از هر بار
یه کاریم بی تکرار عاشق شدم

عاشق شدم انگار دیوونه تر از هر بار
یه کاریم بی تکرار عاشق شدم
عاشق شدم انگار دیوونه تر از هر بار
یه کاریم بی تکرار عاشق شدم

چیزی برام جز دلواپسی نیست
انگار یکی هست اما کسی نیست
با چشم بیدار میخوام بخوابم
من چقد خرابم
تو جمعم اما بازم غریبم
به چشم مردم خیلی عجیبم
دنبال چیزیام هرچی میگردم
به کی بگم دردم

عاشق شدم انگار دیوونه تر از هر بار
یه کاریم بی تکرار عاشق شدم
عاشق شدم انگار دیوونه تر از هر بار
یه کاریم بی تکرار عاشق شدم

 

  

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام میخوامت

دست خودم نیست این حسی که دارملحظه به لحظه عشقت شده کارم

هرچی تو دنیا اگه بخوای فقط اشاره کن روی چشام برات میارم
دست خودم نیست اگه دلم میلرزه
چشمامو بستم فقط واسه یه لحظه
دیدم که مردم واسه عشق تو به هرچی تو این دنیا میارزه
میخوامت نمیتونم بگم فقط چقد
میخوامت باید قید همه دنیارو زد
میخوامت دیگه حتی نمیشه یک نفسم بدون تو با دل کنار اومد
میخوامت نمیتونم بگم فقط چقد
میخوامت باید قید همه دنیارو زد
میخوامت دیگه حتی نمیشه یک نفسم بدون تو با دل کنار اومد

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
دست خودم نیست این دیوونه بازی با این دیوونه فقط تو خوب میسازی
بمون کنارم عشق من یه بازی نیست بخوای شک کنی باز بهش ببازی
دست خودم نیست این حالو میدونی از بس که تو ماهی
بس که مهربونی
کنارتم من اصلا نمیذارم که یباد سراغ تو دلنگرونی
میخوامت نمیتونم بگم فقط چقد
میخوامت باید قید همه دنیارو زد
میخوامت دیگه حتی نمیشه یک نفسم بدون تو با دل کنار اومد

 

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام جوونی

دنیا پره گرگ جوون
شکار شامشون نباش
به زخم هات خو کن ولی
با گرگ ها هم خو نباش
شیر بزرگ بیشه باش
سمت هر آهویی نرو
تنها بمون اما باهر
روباهی همسفره نشو
دنیا پر دوراهیه
نمیشه اشتباه نکرد
کدوم درختی میتونه گل کنه
نو پاییزی سرد
اما هر آدمی یه جا
با شادی رو به رو میشه
سپیده از سیاهتری
نقطه شب شروع میشه

ماییم و این سر نترس …. دل رو به طوفان ها زدم

ماییم و افتادن به خاک …. امادوباره پا شدن

ماییم و این سر نترس …. دل رو به طوفان ها زدم

ماییم و افتادن به خاک …. امادوباره پا شدن

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

باید بتونی با غمت
با زخم هات سر بکنی
دنیا تو مشتته اگه
خودت رو باور بکنی
دریا نیازی نداره
بزرگیش ثابت کنه
هیچ صخره ای
نمیتونه رودخونه رو ساکت کنه
پاییز یه وقتا میتونه یه باغ و زیباتر کنه
گاهی یه گریه میتونه دنیا رو شعله ور کنه
پرستو کل عمرشو تو طب و تابه سفره
با پر زخمی پر زدن یه وقتا با شکوه تره

ماییم و این سر نترس …. دل رو به طوفان ها زدم

ماییم و افتادن به خاک …. امادوباره پا شدن

ماییم و این سر نترس …. دل رو به طوفان ها زدم

ماییم و افتادن به خاک …. امادوباره پا شدن

 

 

 متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام دلواپسی

همش دلواپس آبیم و نونیم نمیدونیم چقد زنده میمونیم
یکم دوری از این دنیا نیازه همین تنها شدن مارو میسازه
همش دلواپس آبیم و نونیم نمیدونیم چقد زنده میمونیم
یکم دوری از این دنیا نیازه همین تنها شدن مارو میسازه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

یه وقتایی دلم میخواد که تنهاشم
یه گوشه بشینم راحت با خودم باشم یکم از کاروبار زندگی دورشم
از این روز مرگی دورشم
قلم بردارمو حرفامو بنویسم یه گوشه
آدم گاهی باید لباس تنهایی بپوشه
میخوام حساب کنم عمرم چجوری طی شده تا این دقیقه
ببینم توی این دنیا کی پشتم بوده و کی نا رفیقه
کی نارفیقه

شاید دستیو باید میگرفتم نگرفتم
شاید قلبی رو ناخواسته شکستم
بیبینم کی بودم حالا کی هستم
بیبینم کی بودم حالا کی هستم

همش دلواپس آبیم و نونیم نمیدونیم چقد زنده میمونیم
یکم دوری از این دنیا نیازه همین تنها شدن مارو میسازه
همش دلواپس آبیم و نونیم نمیدونیم چقد زنده میمونیم
یکم دوری از این دنیا نیازه همین تنها شدن مارو میسازه

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,873
  • بازدید ماه : 4,742
  • بازدید سال : 20,646
  • بازدید کلی : 3,770,804