loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 5756 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام بیدارم

تنظیم موسیقی : رضا پنهاهی , گیتار : فیروز ویسندلو


 

 

 

 

  لینک کمکی

 

 

 

متن آهنگ جدید امو باند به نام بیدارم


 

دیدی آخرشم رفت اون که میگفت تنهات نمیذارم
رفت از پیشم با اینکه میدونست خیلی دوسش دارم
غم چشمامو ندیدو رفتو حالا منتظرش من هرشبو بیدارم
تنها موندم آخه هیچکسی رو به جز اون که نداشتم
نمیدونستم واسش فرقی نداشت که باشم یا نباشم
بی خبر رفتو واسم راهی نذاشت بجز اینکه بشینمو منتظرش باشم
منتظرش باشم

اون میرفتو نمیخواست پای حرفای دلم بشینه
نمیذاشتم که چشای خیسمو حتی یه لحظه ببینه
هیچ حرفی رو نتونستم که بهش بگمو همه حرفا موند توی این سینه

توی این دنیا یکی نیست که حال دل من رو بپرسه
تازه میفهمم که هرچی بد گفتن از این عشقا درسته
گریه می کردم پشت سرت تا نفهمی که قلب من از دوریت میخوره غصه

بغض ِ تو گلوم سنگین شده از بس مونده تو سینم
توی آینه همش چشمای قشنگشو اینجا می بینم
دیگه هیچی نموند به جز تنهایو شبو کاشکی بدونه داغونو غمگینم
داغونو غمگینم

میخونم بدونه دلم تنگ شده واسه اون زخم زبوناش
وفتی به من میگفت حق با منه جای حرفی نمیذاشت
کاش میفهمیدم که نه میمونه پیشمو نه میمونه پای همه ی قولاش

بغض تو گلوم سنگین شده از بس مونده تو سینم
توی آینه همش چشمای قشنگشو اینجا می بینم
دیگه هیچی نموند به جز تنهایو شبو کاشکی بدونه داغونو غمگینم
داغونو غمگینم

تنها موندم آخه هیچکسی رو به جز اون که نداشتم
نمیدونستم واسش فرقی نداشت که باشم یا نباشم
بی خبر رفتو واسم راهی نذاشت بجز اینکه بشینمو منتظرش باشم
منتظرش باشم


 

 

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,987
  • بازدید ماه : 4,856
  • بازدید سال : 20,760
  • بازدید کلی : 3,770,918