loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 610 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام چرا من

Download New Music Ali Abdolmaleki Called Chera Man

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : مهرزاد امیرخانی , آهنگ و تنظیم : علی عبدالمالکی

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۴.۱۰ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۱۰.۱۶ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام چرا من

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

من دلم خون خسته از عشقم

بازم آوردی اشکو تو چشمم

چرا من چرا من چرا من چرا من

دل بریدم از یه دنیا

خسته بودم گیجو تنها

هم صدایه بغضه ابرا گریه کردم من خدایا

راه میرفتم تو خیابون دل شکسته خیلی داغون

اشتباه بود قصه هامون باز من اینجام زیر بارون

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

من دلم خون خسته از عشقم

بازم آوردی اشکو تو چشمم

چرا من چرا من چرا من چرا من

♫♫♫♫♫♫

رسمه دنیاست دل شکستن

رسمش اینه بد شه با من

خیلی موندم خیلی رفتم

خیلی خستم پس چرا من

حس نمونده تویه شعرام واسه اینه خیلی تنهام

هیچکسی نیست تویه دنیام

من همیشه خیسه چشمام

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

من دلم خون خسته از عشقم

بازم آوردی اشکو تو چشمم

چرا من چرا من چرا من چرا من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 548
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,135
  • بازدید ماه : 5,004
  • بازدید سال : 20,908
  • بازدید کلی : 3,771,066