loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 857 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام یک سال گذشت

Download New Music Ali Abdolmaleki Called Yek Sal Gozasht

| دانلود با بالاترین کیفیت |

ترانه سرا: نرگس جعفری , آهنگساز: علی عبدالمالکی تنظیم کننده: فرشاد یزدی

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 320
حجم فايل : 5.35 مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام یک سال گذشت

چشمام از گریه هنوزم خیسه
هر شبم بی تو توو این حال گذشت
یه چیزایی باورش آسون نیست
به همین راحتی یک سال گذشت
واسه تو یه جوری دلتنگم که
آرزومه به عقب برگردم
به همین راحتی یک سال گذشت
من یه سال پیرهنتو بو کردم
من یه سال پیرهنتو بو کردم

♫♫♫♫♫♫

عکست هرجایی که بود خشکم زد
با صدات هر دفعه انگار مردم
هیچ کسی غیر خودم یادش نیست
تویه این سال چند بار مردم
بعد تو همیشه کارم گریه است
عمر اون آدمه خوشحال گذشت
باورم نمیشه نیستی یعنی
به همین راحتی یک سال گذشت
یک سال گذشت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,754
  • بازدید ماه : 4,623
  • بازدید سال : 20,527
  • بازدید کلی : 3,770,685