loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 888 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی

Download New Music Ahmad Saeedi Called To Bashi

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

..:: لینک مستقیم , لینک کمکی , متن آهنگ , پخش آنلاین ::..

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۳.۰۴ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۷.۴۳ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی

با عرضه عشقو خواهش رفتم بگم میخوامش

گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه

عاشقه چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

♫♫♫♫♫♫

منزله تو شنیدم نذره و سفره چینه

عزیز میاد خونتون عروسشو ببینه

چادر گلیتو سر کن رخت سفید به تن کن

میخوام همه بدونن عشقم قشنگترینه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

با عرضه عشقو خواهش رفتم بگم میخوامش گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه عاشقه چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده دیگه حالم از این حرفا گذشته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,082
  • بازدید ماه : 4,951
  • بازدید سال : 20,855
  • بازدید کلی : 3,771,013