loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1272 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال

Download New Music Ahmad Saeedi Called Khosh Khial

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه و موزیک : میلاد فیاضی , تنظیم : مهرداد عباسی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 


متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال

تو که تو خاطره منی گذشتمو دوس دارم
هر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارم
بارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرم
حس میکنم نزدیکمی واسه تو چتر میگیرم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تمومه لجظه هامو با خیالت عاشقی کردم
کناره تو تو این خونه با عکسات زندگی کردم
همیشه سهم من بودی همیشه عاشقت بودم
نشد حتی تو این روزا بری یک لحظه از یادم
هنوز همون دیوونموفرقی نکرده حالم
حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم

 

 

برچسب ها آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال , دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام خوش خیال , دانلود آهنگ خوش خیال با صدای احمد سعیدی , دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال , آهنگ خوش خیال از احمد سعیدی , خوش خیال از احمد سعیدی , آهنگ تو که تو خاطره منی گذشتمو دوس دارم با صدای احمد سعیدی , دانلود آهنگ هر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارم از احمد سعیدی , دانلود آهنگ بارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرم با صدای احمد سعیدی , متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال , دانلود آهنگ تمومه لجظه هامو با خیالت عاشقی کردم از احمد سعیدی , دانلود آهنگ هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم با صدای احمد سعیدی , آهنگ حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم از احمد سعیدی , دانلود آهنگ همیشه سهم من بودی همیشه عاشقت بودم از احمد سعیدی , آهنگ نشد حتی تو این روزا بری یک لحظه از یادم با صدای احمد سعیدی , Download New Music Ahmad Saeedi Khosh Khial , New Music Ahmad Saeedi Khosh Khial , Download New Music Ahmad Saeedi - Khosh Khial , Ahmad Saeedi - Khosh Khial , Ahmad Saeedi Khosh Khial ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 645
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,232
  • بازدید ماه : 5,101
  • بازدید سال : 21,005
  • بازدید کلی : 3,771,163