loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 863 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

Download New Music Mohsen Yeganeh Called Na'Omidam Mikoni

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه , ملودی و تنظیم : محسن یگانه , میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

  

متن آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

دیگه شوقی واسه دیدنم نداری
منی که زندگیمو پای تو باختم
هیچی نگفتمو تنها نشستمو
پای تو سوختمو سوختمو ساختم
ساکتمو حرفام بغض میشه تو سینم
میرم یه گوشه ای تنهایی میشینم
ظاهرم خوبه ولی حالم اصلاَ خوش نیست
روبرومی اما خوابت رو میبینم..
نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلاً چی شد عاشقت شدم
نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلاً چی شد عاشقت شدم

♫♫♫♫♫♫

چجوری چند وقته حرفات این رنگی شد
از بودنت تو دنیام چی بوده سهمم
دیگه باورکردن حرفات آسون نیست
دیگه زبون چشماتو نمیفهمم
چشمات ازم رد میشه نمی بینه
انگار نیستم همه ی روزام اینه
خیلی وقته حالمو نمیدونی
انگار هستم که منو برنجونی
نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلاً چی شد عاشقت شدم
نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلاً چی شد عاشقت شدم

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ نا امیدم میکنی با صدای محسن یگانه , دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی , دانلود آهنگ نا امیدم میکنی از محسن یگانه , متن آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی , دانلود آهنگ دیگه شوقی واسه دیدنم نداری با صدای محسن یگانه , دانلود آهنگ اصلاً چی شد عاشقت شدم با صدای محسن یگانه , دانلود آهنگ چجوری چند وقته حرفات این رنگی شد از محسن یگانه , دانلود آهنگ دیگه زبون چشماتو نمیفهمم با صدای محسن یگانه , دانلود آهنگ دیگه باورکردن حرفات آسون نیست از محسن یگانه , آهنگ ساکتمو حرفام بغض میشه تو سینم با صدای محسن یگانه , دانلود آهنگ روبرومی اما خوابت رو میبینم با صدای محسن یگانه , دانلود آهنگ ظاهرم خوبه ولی حالم اصلاَ خوش نیست از محسن یگانه , نا امیدم میکنی از محسن یگانه , دانلود آهنگ پای تو سوختمو سوختمو ساختم با صدای محسن یگانه , Download New Music Mohsen Yeganeh Called Na'Omidam Mikoni , Mohsen Yeganeh - Na'Omidam Mikoni , New Music Mohsen Yeganeh Called Na'Omidam Mikoni , Download New Music Mohsen Yeganeh - Na'Omidam Mikoni , Mohsen Yeganeh Na'Omidam Mikoni , Download New Music Mohsen Yeganeh Na'Omidam Mikoni ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 660
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,247
  • بازدید ماه : 5,116
  • بازدید سال : 21,020
  • بازدید کلی : 3,771,178