loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1023 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید 2

Download New Music Pouya Bayati Called Morvarid 2

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه و صدای: پویـا بیاتـی | ملودی: فواد غفـاری | تنظیم: مهدی خیرخواهـی

 

..:: این آهنگ تیتراژ برنامه آب و آینه می باشد ::..

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید 2

ممنونم از چشمی که واسه دیدن من باز کردی

خندیدی و شیرین ترین سال منو آغاز کردی

حالم سره جاشه تو که باشی همیشه در کنارم

تو مثل آب و آینه رو راستی با روزگارم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی که دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

♫♫♫♫♫♫

حرفی بزن شعری بخون کام بهارم رو عسل کن

بی من نرو با من بمون حال منو ضرب مثل کن

هر وقت می بینی منو حالم غرور انگیز میشه

هر وقت که چشمات و می گیری ازم پاییز میشه

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی که دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ تیتراژ برنامه آب و آینه ویژه نوروز سال با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ مروارید با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ مروارید از پویا بیاتی , دانلود آهنگ خندیدی و شیرین ترین سال منو آغاز کردی با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ تو مثل آب و آینه رو راستی با روزگارم با صدای پویا بیاتی , متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید 2 , متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام آب و آینه , دانلود آهنگ حرفی بزن شعری بخون کام بهارم رو عسل کن از پویا بیاتی , دانلود آهنگ آغاز میشی تا به من ثابت کنی که دلنوازی با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم از پویا بیاتی , دانلود آهنگ دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ بی من نرو با من بمون حال منو ضرب مثل کن با صدای پویا بیاتی , دانلود آهنگ هر وقت می بینی منو حالم غرور انگیز میشه از پویا بیاتی , آهنگ هر وقت که چشمات و می گیری ازم پاییز میشه از پویا بیاتی , Download New Music Pouya Bayati Called Morvarid 2 , Pouya Bayati - Morvarid 2 , New Music Pouya Bayati - Morvarid 2 , Download New Music Pouya Bayati Morvarid 2 , Pouya Bayati Morvarid 2 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 554
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,141
  • بازدید ماه : 5,010
  • بازدید سال : 20,914
  • بازدید کلی : 3,771,072