loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 488 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام تنها که میشی

Download New Music Ali Lohrasbi Called Tanha Ke Mishi

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 | 

ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی , آهنگساز و تنظیم کننده: پازل باند

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۲.۸۹ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۷.۱۱ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید علی لهراسبی به نام تنها که میشی

تنها که میشی با منی، زیر یه آسمون ستاره
پر میکشه دل من، برای تو دوباره
چشم تو با دل منه ، همیشه کار تازه داره
تند میشه نفس هام و بلا سرم میاره
پاره پاره قلبم، عاشق بیچاره قلبم
چه بی قراره قلبم، آخه همش رو انتظاره قلبم
نگو سره کاره قلبم ، نگو دوست نداره قلبم
دست خودش نیست
وقتی با تو راه میرم، بارون میگیره
دل من بی تو آسون میمیره
میمیرم واسه تو ، نفسم میگیره
باتو همه چی قشنگ میشه رنگ چشماتو
من همش دیوونه بازی میکنم تا تو
شبیه خودم شی ، یکم عاشقم شی

♫♫♫♫♫♫
خسته میکنه این غم منو دارم میمیرم
عمریه که همین جور توی دستش اسیرم
باز شدی تو دیوونه ، میخوای عاشق بمونه
گوش نمیده به حرفم ، همیشه باز همونه
دونه دونه بارون ، از آسمون ببارون
رو سقف خونه بارون ، دیدی دست خودم نیست
عاشقونه بارون ، آخه نامهربونه بارون
رو سقف خونه بارون ، اینا که کم نیست
وقتی با تو راه میرم ، بارون میگیره
دل من بی تو آسون میمیره
میمیرم واسه تو ، نفسم میگیره
باتو همه چی قشنگ میشه رنگ چشماتو
من همش دیوونه بازی میکنم تا تو
شبیه خودم شی ، یکم عاشقم شی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 524
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,111
  • بازدید ماه : 4,980
  • بازدید سال : 20,884
  • بازدید کلی : 3,771,042