loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 505 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام بیا برگرد

Download New Music EMO Band Called Bia Bargard

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 | 

ترانه : باران بهرامی , آهنگ : EMO Band , تنظیم : رضا پناهی

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۳.۸۱ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۹.۴۹ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید EMO Band به نام بیا برگرد

وقتی که هوا تاریک میشه دلم بی هوا میگیره

حسه تنهایی از این خونه بدونه تو که نمیره

نیستیو حالا موندم فقط با این چشایه خیسم

حرفایه نگفتمو بازم میخوام واست بنویسم

بیا برگرد که دله من طاقت دوری نداره

چند روزیه اشکه چشمام منو تنها نمیذاره

مطمئن باش کسی جز تو توو دلم جایی نداره

بیا برگرد که اتاقم هوایه عطرتو کرده

بیا که دلم داره دنباله یه بهونه میگرده

خیلی سخته این جدایی بی تو خونه خیلی سرده

♫♫♫♫♫♫

عکسایه اینجامون از صبح همدمه تنهاییامن

نیستیو جایه تو عکسا شبا هم صحبتن با من

وابسته شدم به خوابت به نوازشه خیالی

به قدم زدن تو رویا بیا که جات مونده خالی

با دلم بد نکن برگرد دوباره

بی تو این خونه هیچ حسی نداره

بیا برگرد که دله من طاقت دوری نداره

چند روزیه اشکه چشمام منو تنها نمیذاره

مطمئن باش کسی جز تو توو دلم جایی نداره

بیا برگرد که اتاقم هوایه عطرتو کرده

بیا که دلم داره دنباله یه بهونه میگرده

خیلی سخته این جدایی بی تو خونه خیلی سرده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,798
  • بازدید ماه : 4,667
  • بازدید سال : 20,571
  • بازدید کلی : 3,770,729