loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 624 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام جدایی

Download New Music Meysam Ebrahimi Called Jodaee

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

 ترانه سرا : هادی زینتی , آهنگساز: پازل باند , گیتار: فرشاد ادهمی

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۳.۰۳ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۷.۵۹ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام جدایی

واسه خاطره هردوتامونه

اگه پای تو وای نمی ایستم

کسی جز تو توو زندگیم نیست

جز تو عاشقه هیچکی نیستم من میرم

واسه خاطر هردوتامونه اگه چشمامو رویه تو بستم

تو نمیتونی که بمونی با منی که خسته ی خستم من میمیرم

من تو این مدت دیدم هر چی که باید از اول قصه میدیدم

شبو تا خود صبح آهنگایه غمگین گوش میدم

نمیتونیم با هم باشیم اینو تازه فهمیدم

میمیرم بی تو منه دیوونه ی زندونی

میدونم که تو حتی بدونه منم میتونی

جدایی عشقم راه اولو آخرمونه واسه خاطر هردوتامونه میدونی

واسه خاطره هردوتامونه

اگه پای تو وای نمی ایستم

کسی جز تو توو زندگیم نیست

جز تو عاشقه هیچکی نیستم من میرم

واسه خاطر هردوتامونه اگه چشمامو رویه تو بستم

تو نمیتونی که بمونی با منی که خسته ی خستم من میمیرم

♫♫♫♫♫♫

میمیرم بی تو منه دیوونه ی زندونی

میدونم که تو حتی بدونه منم میتونی

جدایی عشقم راه اولو آخرمونه واسه خاطر هردوتامونه میدونی

واسه خاطره هردوتامونه

اگه پای تو وای نمی ایستم

کسی جز تو توو زندگیم نیست

جز تو عاشقه هیچکی نیستم من میرم

واسه خاطر هردوتامونه اگه چشمامو رویه تو بستم

تو نمیتونی که بمونی با منی که خسته ی خستم من میمیرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 826
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,413
  • بازدید ماه : 5,282
  • بازدید سال : 21,186
  • بازدید کلی : 3,771,344