loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 786 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی و پازل باند به نام نارنجی

Download New Music Puzzle Band And Meysam Ebrahimi Called Narenji

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : مهرزاد امیر خانی , موزیک و تنظیم : پازل باند

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۳.۹۷ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۹.۷۷ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی و پازل باند به نام نارنجی

هر وقت که تو غروبا نارنجی میشه دنیا دنیام سیاه میشه

دست خودم فقط باز مرهم رو زخمه اشکه رو گونه هام میشه دنیام سیاه میشه

قبل از اینکه چادر شب وا بشه میگردم تا گمشدم پیدا بشه

میدونم اون صورتمو یادشه میدونه دلخورم خیلی ازش پرم

حتما اونم یه جایی منتظره عادت نداشت یهو بی خبر بره

حاله اونم از من الان بدتره درگیره درد اون روزایه آخره

هرکیو دیدم پرسیدم عشقه منو دیده یا نه

پایانه این گریه رسیده یا نه پیدا شو یه آره بگو تو یا نه بگو به من

دلواپس میشم تو پیشم نیستیو دلم آشوبه

مشتاشو رو دیوار شب میکوبه

پیدا شو حالت بگو خوبه تنها پناه من حرفی به من بزن

♫♫♫♫♫♫

دنیارو زیر پاهام میذارمو هنوزم پیدات نمیکنم

رسوا شدم عزیزم میگم تو خوبیو باز رسوات نمیکنم پیدات نمیکنم

فک میکردم تو شبیه خودمی اما هر وقت میرسم یه قدمی

زودتر رفتی فکر کردم عاشقمی این فکرا اشتباست چشمای تو کجاست

هیچی اونجور که فکر میکردم نبود

پاک شد جا پات جلو چشمام خیلی زود

این حد دوری حقه عشقمون نبود مغرور بی حواس چشمایه تو کجاست

هرکیو دیدم پرسیدم عشقه منو دیده یا نه

پایانه این گریه رسیده یا نه پیدا شو یه آره بگو تو یا نه بگو به من

دلواپس میشم تو پیشم نیستیو دلم آشوبه

مشتاشو رو دیوار شب میکوبه

پیدا شو حالت بگو خوبه تنها پناه من حرفی به من بزن 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,881
  • بازدید ماه : 4,750
  • بازدید سال : 20,654
  • بازدید کلی : 3,770,812