loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1122 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (3)

دانلود آهنگ جدید میلاد فنت به نام چشمای من

Download New Music Milad Fant Called Cheshmaye Man

( پخش اختصاصی از پاس موزیک )

لینک مستقیم , لینک کمکی , متن آهنگ , پخش آنلاین

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

دانلود با لینک کمکی

 

 

متن آهنگ جدید میلاد فنت به نام چشمای من 

وقتی صدای پات میاد نمیدونی چ حالیم
نبض منو هر قدمت هماهنگن با تو عالیم
اما وقتی که دلت دوره ازم
دنیا آوار میشه روی سرم دنیا اوار میشه روی سرم

وقتی نگات روبه منه دنیای من دور از غمه
وقتی که دوری از خونه دنیا برام یه زندونه
میترسم از روزی که من تو رو ندارم
چشمای من از اشک شوق همش میبارن

♫♫♫♫♫♫ 

بوسه هات واسه من ارامشه میگم که پیش من بمونی

 اینم ازت یه خواهشه یه خواهشه
خدا نیاره اون روزو که دور شی ازم که نمیتونم بدون تو دیگه زنده بمونم

وقتی نگات روبه منه دنیای من دور از غمه
وقتی ک دوری از خونه دنیا برام یه زندونه
میترسم از روزی که من تو رو ندارم
چشمای من از اشک شوق همش میبارن 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ahmad در تاریخ 1394/11/15 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

mamnon
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط یگانه در تاریخ 1393/10/29 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

عالی بود

این نظر توسط Soror در تاریخ 1393/10/25 و 2:23 دقیقه ارسال شده است

عالی بودشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 542
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,129
  • بازدید ماه : 4,998
  • بازدید سال : 20,902
  • بازدید کلی : 3,771,060