loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 775 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب

Download New Music Behnam Safavi Called Tab

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : محمد کاظمی ، موزیک : بهنام صفوی ، میکس و مستر : آرش پاکزاد

 

  

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب

من با یک نگاه مثل قصه‌ها عاشق تو شدم بی‌هوا
تو با اون چشات درست مثل خواب و رویا من و با عشق غر زدی رفتی کجا
با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه
نمی خوانم نمیشه دلم ازت جدا شه
تب تو چه تنده شبیه آتیشه
یه لحظم نباشی دل تنگ تو میشه
♫♫♫♫♫♫
ای همه احساسم دل به تو می بازم آیندمو با تو می‌سازم
حرف‌های خوب تو به دلم می‌شینه با تو این زندگی شیرینه
دل من دنیاشو به چشمات مدیونه خیلی دوست دارم دیوونه
اگه تو نباشی چی از من می‌مونه دق می‌کنه بی تو این خونه
با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه
نمی خوانم نمیشه دلم ازت جدا شه
تب تو چه تنه شبیه آتیشه
یه لحظم نباشی دل تنگ تو میشه
♫♫♫♫♫♫
ای همه احساسم دل به تو می بازم آیندمو با تو می‌سازم
حرف‌های خوب تو به دلم می‌شینه با تو این زندگی شیرینه
دل من دنیاشو به چشمات مدیونه خیلی دوست دارم دیوونه
اگه تو نباشی چی از من می‌مونه دق می‌کنه بی تو این خونه
با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه
نمی خوانم نمیشه دلم ازت جدا شه
تب تو چه تنه شبیه آتیشه
یه لحظم نباشی دل تنگ تو میشه
 
 
برچسب ها دانلود آهنگ تب با صدای بهنام صفوی , دانلود آهنگ تب از بهنام صفوی , دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب , متن آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب , دانلود آهنگ من با یک نگاه مثل قصه‌ها عاشق تو شدم بی‌هوا با صدای بهنام صفوی , آهنگ با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه با صدای بهنام صفوی , آهنگ تو با اون چشات درست مثل خواب و رویا من و با عشق غر زدی رفتی کجا از بهنام صفوی , دانلود آهنگ نمی خوانم نمیشه دلم ازت جدا شه از بهنام صفوی , دانلود آهنگ تب تو چه تنده شبیه آتیشه با صدای بهنام صفوی , آهنگ یه لحظم نباشی دل تنگ تو میشه با صدای بهنام صفوی , آهنگ ای همه احساسم دل به تو می بازم آیندمو با تو می‌سازم از بهنام صفوی , دانلود آهنگ حرف‌های خوب تو به دلم می‌شینه با تو این زندگی شیرینه از بهنام صفوی , آهنگ دل من دنیاشو به چشمات مدیونه خیلی دوست دارم دیوونه با صدای بهنام صفوی , دانلود آهنگ اگه تو نباشی چی از من می‌مونه دق می‌کنه بی تو این خونه از بهنام صفوی , Download New Music Behnam Safavi Tab , New Music Behnam Safavi Called Tab , Behnam Safavi - Tab , Download New Music Behnam Safavi - Tab , Download New Music Behnam Safavi Called Tab , Behnam Safavi Tab ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,158
  • بازدید ماه : 5,027
  • بازدید سال : 20,931
  • بازدید کلی : 3,771,089