loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1286 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خدا

Download New Music Behnam Safavi Called Khoda

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : سید محمد کاظمی , موزیک : صادق نورانی , تنظیم : غلام رضا صادقی

..:: آهنگ تیتراژ برنامه ماه سپید سال 1394 ::..

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۲.۸۹ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۷.۱۱ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خدا

حواست به من بوده و هست اما

یه وقت ها حواسم ازت پرت میشه

با این که تو خورشیدو دادی به دنیا

یه وقتایی سردم ولی نه همیشه

مثل کوه پشت منی هر دقیقه

به جز تو کسی تکیه گاهم نبوده

تو بالاتر از قله های زمینی

به تو فکر کردن شبیه صعوده

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یک روز تنهام بزاری

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یک روز تنهام بزاری

♫♫♫♫♫♫

روزایی که از زندگی سیر میشم

میشینم یه گوشه به یادت میوفتم

تو میدونی که چی گذشته به حالم

من از حسو حالم به هیشکی نگفتنم

کی میدونه که چه قدر گریه کنم

فقط چشم تو اشک چشمامو دیده

نمیدونی اسم تو رو که میارم

چه حال عجیبی به من دست میده

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یک روز تنهام بزاری

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یک روز تنهام بزاری

برچسب ها دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه سپید سال 1394 , دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خدا با کیفیت اورجینال , دانلود آهنگ خدا با صدای بهنام صفوی با بهترین کیفیت , دانلود آهنگ خدا از بهنام صفوی با دو کیفیت 320 و 128 , دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه سپید با صدای بهنام صفوی , دانلود آهنگ حواست به من بوده و هست اما یه وقت ها حواسم ازت پرت میشه , آهنگ با این که تو خورشیدو دادی به دنیا یه وقتایی سردم ولی نه همیشه , آهنگ مثل کوه پشت منی هر دقیقه به جز تو کسی تکیه گاهم نبوده از بهنام صفوی , متن آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خدا , دانلود آهنگ تو بالاتر از قله های زمینی به تو فکر کردن شبیه صعوده از بهنام صفوی , آهنگ همین که حواست به من هست خوبه همین خوبه که تو منو دوست داری , آهنگ همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بزاری با صدای بهنام صفوی , آهنگ روزایی که از زندگی سیر میشم میشینم یه گوشه به یادت میوفتم از بهنام صفوی , آهنگ تو میدونی که چی گذشته به حالم من از حسو حالم به هیشکی نگفتنم , دانلود آهنگ کی میدونه که چه قدر گریه کنم فقط چشم تو اشک چشمامو دیده از بهنام صفوی , دانلود آهنگ نمیدونی اسم تو رو که میارم چه حال عجیبی به من دست میده , Download New Music Behnam Safavi - Khoda , New Music Behnam Safavi Called Khoda , Download New Music Behnam Safavi Called Khoda , Behnam Safavi - Khoda ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,927
  • بازدید ماه : 4,796
  • بازدید سال : 20,700
  • بازدید کلی : 3,770,858