loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1992 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار

Download New Music Saman Jalili Called Tekrar

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه , موزیک , تنظیم : سامان جلیلی , میکس و مسترینگ : حامد برادران

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار

تکرار شب و روزم رو ریتم تکراره

رفت عشقم منم همون که بی تو بیماره

مدام زندگیش رو تکراره

دل تو سنگ نیست که دیواره

می باره ، می باره این چشمم هنوزم به عکسات حس داره

مدام زندگیش رو تکراره

باور کن نشد که با خودم کنار بیام

عوض نشد مسیر رویاهام

به جون عشقمون به جون لحظه هام

هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز

دلم دیگه تو تنهایی بسوز

باید که سر کنی شاید بیاد یه روز

♫♫♫♫♫♫

تکرار شبا بازم رو ریتم تکراره

این زجره چشایی که بی وقفه بیداره

نمی خواد که آرومم بذاره

غم تو کم نیست یه آواره

آواره ، آواره این اشکا که یک نفس می باره بیزاره

که نیستی و رو ریتم تکراره

باور کن نشد که با خودم کنار بیام

عوض نشد مسیر رویاهام

به جون عشقمون به جون لحظه هام

هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز

دلم دیگه تو تنهایی بسوز

باید که سر کنی شاید بیاد یه روز

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ تکرار با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار , آهنگ جدید , آهنگ جدید سامان جلیلی , آهنگ تکرار از سامان جلیلی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ جدید ایرانی , آهنگ تکرار شب و روزم رو ریتم تکراره رفت عشقم منم همون که بی تو بیماره از سامان جلیلی , دانلود آهنگ دل تو سنگ نیست که دیواره با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ می باره این چشمم هنوزم به عکسات حس داره از سامان جلیلی , آهنگ دلم دیگه تو تنهایی بسوز باید که سر کنی شاید بیاد یه روز با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز با صدای سامان جلیلی , متن آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار , دانلود آهنگ به جون عشقمون به جون لحظه هام با صدای سامان جلیلی , آهنگ باور کن نشد که با خودم کنار بیام عوض نشد مسیر رویاهام از سامان جلیلی , Download New Music Saman Jalili Called Tekrar , New Music Saman Jalili Called Tekrar , Download New Music Saman Jalili Tekrar , Saman Jalili Tekrar ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,964
  • بازدید ماه : 4,833
  • بازدید سال : 20,737
  • بازدید کلی : 3,770,895