loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1051 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تمومش کن

Download New Music Saman Jalili Called Tamoomesh Kon

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

Saman Jalili - Tamoomesh Kon.jpg

موزیک : سامان جلیلی , ترانه : عاطفه حبیبی , تنظیم : حامد برادران 

بخش دانلود فايل
دانلود با لینک مستقیم کيفيت 128
حجم فايل : ۳.۴۱ مگابايت
دانلود با لینک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۸.۲۶ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تمومش کن

هنوز هواتو میاره بارون دلم میخواد دوباره اَبری شه
این جدایی کی تموم میشه
هنوزم عکسات مثه همیشه کناره ساعت ِ رو دیواره
داره گریه هامو میشماره
نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن
تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو که دل نمیکنی میدونم

♫♫♫♫♫♫

درارو بستم که بوی عطرت بمونه تو هوای این خونه
همه میگن شده دیوونه
تموم دنیا بزار ببینن رو صورتم دوباره بارونو
بی تو میرم این خیابونو
نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن
تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 807
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,394
  • بازدید ماه : 5,263
  • بازدید سال : 21,167
  • بازدید کلی : 3,771,325