loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1976 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو

Download New Music Saman Jalili Called Khandehaye To

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : شهرام جلیلی , موزیک : سامان جلیلی , تنظیم : حامد برادران

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو

تو باشی با من همه چی خوبه

قلبم از عشقت داره می کوبه

صدای بارون تو گوشم میگه

توی این پیاده رو شونه به شونه ی توام

می دونی دوست دارم

آره دیوونه ی توام

لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش

توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش

حرفای من و می شنوی و میگی حله

دلم من طاقت دوریت و نداره

اونی که زندگیش و به پای تو داده

لحظه لحظه به یاد تو افتاده

♫♫♫♫♫♫

خوشبختی یعنی زندگی با تو

بگو کی عاشق تره من یا تو

توی لبخندت معجزه داری

با تو دنیا رو دارم انگاری

توی این پیاده رو شونه به شونه ی تو

می دونی دوست دارم آره دیوونه توم

لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش

توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش

حرفای من و می شنوی و میگی حرفه

دلم من طاقت دوریت و نداره

اونی که زندگیش و به پای تو داده

لحظه لحظه یاد تو افتاده

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو , دانلود آهنگ سامان جلیلی خنده های تو , دانلود آهنگ خنده های تو با صدای سامان جلیلی , آهنگ خنده های تو از سامان جلیلی , متن آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو , دانلود آهنگ تو باشی با من همه چی خوبه قلبم از عشقت داره می کوبه از سامان جلیلی , آهنگ صدای بارون تو گوشم میگه باید عاشق شد وقتشه دیگه از سامان جلیلی , دانلود آهنگ لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ می دونی دوست دارم آره دیوونه ی توام با صدای سامان جلیلی , آهنگ خوشبختی یعنی زندگی با تو بگو کی عاشق تره من یا تو از سامان جلیلی , دانلود آهنگ توی لبخندت معجزه داری با تو دنیا رو دارم انگاری از سامان جلیلی , آهنگ توی این پیاده رو شونه به شونه ی توام با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ خنده های تو از سامان جلیلی با بهترین کیفیت 320 و 128 با لینک مستقیم و لینک کمکی و پخش آنلاین و متن آهنگ , آهنگ اونی که زندگیش و به پای تو داده لحظه لحظه به یاد تو افتاده از سامان جلیلی , دانلود آهنگ توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش با صدای سامان جلیلی , Download New Music Saman Jalili Khandehaye To , New Music Saman Jalili Khandehaye To , Download New Music Saman Jalili - Khandehaye To , New Music Saman Jalili - Khandehaye To , Saman Jalili Khandehaye To ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا در تاریخ 1394/05/10 و 2:28 دقیقه ارسال شده است

مثل همیشه عالی بود عاشقشم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 763
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,350
  • بازدید ماه : 5,219
  • بازدید سال : 21,123
  • بازدید کلی : 3,771,281