loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 7613 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره

Download New Music Saman Jalili Called Setareh

| دانلود با دو کیفیت 320و 128 |

ترانه : امید علیجانی , موزیک : سامان جلیلی , تنظیم و میکس و مسترینگ : حامد برادران

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره

نگو دلت با من نیست ، نگو از جنسه سنگه
بگو چشمات سر چی ، داره با من می‌جنگه
این از بختِ منه که ، همیشه پای این عشق
یـه جا باید بِلنگه
نگو بهم محاله ، تورور بدست آوردن
منو میبری با این ، حرفا  تا مرز مردن
اشکام از دوریِ تو ، ریختن ندیدی از من
چه آبرویی بردن
عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

♫♫♫♫♫♫

تو با این همه آزار آخه کجا رسیدی
منو تو چشم مردم به رسوایی کشیدی
بگو تهش چی میشه
من راضیم حتی ، به هر خوابی که دیدی
همین حالی که دارم ، تو چشمای تو هم هست
موندن سر حرفت ، منو میبره از دست
نشد این اعترافو ، ازت پنهون کنم که
چشات مثلِ ستار ست..
عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ ستاره با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره با بالاترین کیفیت , دانلود آهنگ ستاره از سامان جلیلی , دانلود آهنگ نگو دلت با من نیست ، نگو از جنسه سنگه از سامان جلیلی , آهنگ بگو چشمات سر چی ، داره با من می‌جنگه با صدای سامان جلیلی , متن آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره , دانلود آهنگ نگو بهم محاله ، تورور بدست آوردن با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ عاشقتم میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو از سامان جلیلی , آهنگ بگیری ، غمِ تو ،تا ابد ، جونمو ، پای تو میزارمو از روزگارمو سامان جلیلی , دانلود آهنگ دیوونتم امشب ، میگم، من با تو رازمو دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو از سامان جلیلی , دانلود آهنگ دیوونتم امشب ، میگم، من با تو رازمو با صدای سامان جلیلی , دانلود آهنگ دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو از سامان جلیلی , آهنگ نشد این اعترافو ، ازت پنهون کنم که چشات مثلِ ستارست از سامان جلیلی , دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام ستاره با دو کیفیت 320و 128 , New Music Saman Jalili Called Setareh , Download New Music Saman Jalili - Setareh , Download New Music Saman Jalili Setareh , Saman Jalili - Setareh , Download New Music Saman Jalili Called Setareh , Saman Jalili Setareh ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,850
  • بازدید ماه : 4,719
  • بازدید سال : 20,623
  • بازدید کلی : 3,770,781