loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 2658 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی

Download New Music Morteza Pashaei Called Kojaei

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : مهرزاد امیر خانی , موزیک : مرتضی پاشایی , تنظیم : معین راهبر

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی

امشبم مثل هر شب دوباره برات گریه کردم
گریه کردم گریه کردم که شاید بدونی بگی برمیگردم
امشبم زول زدم مثل هرشب به عکست رو دیوار
گریه کردم گریه کردم که شاید بگیری تو دستای سردم
کجایی بیا خیلی تنهام
کجایی که تاریکه دنیام
برات مینویسم یه نامه
کجایی که غم تو چشامه
کجایی که من بی قرارم
کجایی که طاقت ندارم
کجایی بیا بسه دوری
چجوری تونستی چجوری

♫♫♫♫♫♫

امشبم مثل هرشب یه نامه برات مینویسم مینویسم
مینویسم میخوام خون بشه چشم خیسم
امشبم پُر شده کاغذ از اسمت از اشک چشمم
مینویسم مینویسم میخوام باورت شه دیوونم عزیزم
کجایی بیا خیلی تنهام
کجایی که تاریکه دنیام
برات مینویسم یه نامه
کجایی که غم تو چشامه
کجایی که من بی قرارم
کجایی که طاقت ندارم
کجایی بیا بسه دوری
چجوری تونستی چجوری

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی , دانلود آهنگ کجایی از مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ کجایی با صدای مرتضی پاشایی , متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی , دانلود آهنگ امشبم مثل هر شب دوباره برات گریه کردم با صدای مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ گریه کردم که شاید بدونی بگی برمیگردم از مرتضی پاشایی , آهنگ امشبم زول زدم مثل هرشب به عکست رو دیوار با صدای مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ گریه کردم که شاید بگیری تو دستای سردم از مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ کجایی بیا خیلی تنهام کجایی که تاریکه دنیام با صدای مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ برات مینویسم یه نامه کجایی که غم تو چشامه از مرتضی پاشایی , آهنگ امشبم مثل هرشب یه نامه برات مینویسم از مرتضی پاشایی , آهنگ مینویسم میخوام خون بشه چشم خیسم با صدای مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ امشبم پُر شده کاغذ از اسمت از اشک چشمم از مرتضی پاشایی , آهنگ مینویسم میخوام باورت شه دیوونم عزیزم از مرتضی پاشایی , آهنگ کجایی که طاقت ندارم کجایی بیا بسه دوری چجوری تونستی چجوری از مرتضی پاشایی , Download New Music Morteza Pashaei Called Kojaei , New Music Morteza Pashaei Kojaei , Download New Music Morteza Pashaei - Kojaei , Morteza Pashaei - Kojaei , Morteza Pashaei Kojaei ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 434
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,021
  • بازدید ماه : 4,890
  • بازدید سال : 20,794
  • بازدید کلی : 3,770,952