loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 2007 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صدای عشق

Download New Music Babak Jahanbakhsh Called Sedaye Eshgh

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : مهرزاد امیرخانی , موزیک : فرشید ادهمی , تنظیم : معین راهبر , میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )

 

  

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صدای عشق

صدای قلبت تپش قلبم

صدای عشق یکیه با هم

ما دوتا آدم ما دوتا اسمیم

ماها یه روحیم تو دوتا جسمیم

کسی نیست مثل تو هنوز

که بتونه بشه یه روز

همه دنیام

هنوزم عاشق توام

تو که می دونی چی بگم

تو رو می خوام تو رو می خوام

دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشقشی عزیزم

دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم

دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به روم و آرزومه باشی

غمگینه دل من خیلی سخته کم میاره اون که پا به پاشی

مگه می تونی جداشی

♫♫♫♫♫♫

مثل یه ساحل توی غروبی

من اگه بدشم همیشه خوبی

 هوای بارون رو تن قایق

منو تو  تنها منو تو عاشق

به تو نزدیکم و تو دور

دوتامون خسته ی غروب

پر دردیم

نذار عادی شم شبی

توی آتیش عاشقی چرا سردی، چرا سردی

دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشقشی عزیزم

دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم

دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به روم و آرزوم نباشی

غمگینه دل من خیلی سخته کم میاره اون که پا به پاشی

مگه می تونی جداشی

دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشقشی عزیزم

دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم

دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به روم و آرزوم نباشی

غمگینه دل من خیلی سخته کم میاره اون که پا به پاشی

مگه می تونی جداشی

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صدای عشق , دانلود آهنگ صدای عشق با صدای بابک جهانبخش , دانلود آهنگ صدای عشق از بابک جهانبخش , صدای عشق از بابک جهانبخش , متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صدای عشق , دانلود آهنگ صدای قلبت تپش قلبم صدای عشق یکیه با هم با صدای بابک جهانبخش , دانلود آهنگ ما دوتا آدم ما دوتا اسمیم ماها یه روحیم تو دوتا جسمیم از بابک جهانبخش , آهنگ کسی نیست مثل تو هنوز که بتونه بشه یه روز همه دنیام از بابک جهانبخش , آهنگ هنوزم عاشق توام تو که می دونی چی بگم تو رو می خوام از بابک جهانبخش , آهنگ دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشقشی عزیزم با صدای بابک جهانبخش , دانلود آهنگ دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم از بابک جهانبخش , آهنگ دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به روم و آرزومه باشی با صدای بابک جهانبخش , آهنگ غمگینه دل من خیلی سخته کم میاره اون که پا به پاشی مگه می تونی جداشی از بابک جهانبخش , دانلود آهنگ توی آتیش عاشقی چرا سردی با صدای بابک جهانبخش , آهنگ مثل یه ساحل توی غروبی من اگه بدشم همیشه خوبی هوای بارون رو تن قایق منو تو تنها منو تو عاشق از بابک جهانبخش , Download New Music Babak Jahanbakhsh Sedaye Eshgh , New Music Babak Jahanbakhsh Called Sedaye Eshgh , Download New Music Babak Jahanbakhsh - Sedaye Eshgh , Babak Jahanbakhsh - Sedaye Eshgh , Babak Jahanbakhsh Sedaye Eshgh ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 725
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,312
  • بازدید ماه : 5,181
  • بازدید سال : 21,085
  • بازدید کلی : 3,771,243