loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 872 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام منو سازم

Download Music Babak Jahanbakhsh Called Mano Sazam

ترانه و موزیک : بابک جهانبخش – تنظیم : کوشان حداد – میکس و مستر : آرش پاکزاد

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

دانلود با لینک کمکی

 

 

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام منو سازم 

تنها شدیم من و سازم چی بسازم

تو این دلتنگیا عاشق نبودی تا بسازی

چقدر گفتم یکم کوتاه بیا داریم می خونیم به عشق تو

من و سازم شدییم درگیر تو هی به خودم میگم تو دونبالش برو

میشه بهم بگی کجاس مسیر تو

من و سازم شبا تنهایی فکر می کنیم که هنوزم اینجاییم

من و عشقم و دل بی چاره که هنوز به چشات گرفتاره

من و قلبم و تمام احساسم انگاری تو رو نمی شناسم

من و حسی که به پات گذاشتم کاشکی اینجوری دوست نداشتم

کاش اینجوری دوست نداشتم

♫♫♫♫♫♫

من این زندگی رو با تو قشنگ دیدم

با تو بود به دردای این دنیا خندیدم

همه لحظه های خوشمون و تباه کردی

خودتم نمی دونی چقدر گناه کردی

چرا با من و خودت اینجوری.تا کردی

همه امیدم اینه که دوباره برگردی

همه امیدم اینه که دوباره برگردی

که تو برگردی میشه برگردی

من و سازم شبا تنهایی فک می کنیم که هنوزم اینجاییم

من و یادت و دل بی چاره که هنوز به چشات گرفتاره

من و قلبم و تمام احساسم انگاری تو رو نمی شناسم

من و حسی که به پات گذاشتم کاشکی اینجوری دوست نداشتم

کاشکی اینجوری دوست نداشتم

 

 

برچسب ها آهنگ بابک جهانبخش به نام منو سازم , دانلود آهنگ منو سازم با صدای بابک جهانبخش , دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام منو سازم , آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام من و سازم , متن آهنگ بابک جهانبخش به نام منو سازم , آهنگ منو سازم از بابک جهانبخش , دانلود آهنگ من و سازم شبا تنهایی فکر می کنیم که هنوزم اینجاییم از بابک جهانبخش , دانلود آهنگ هی به خودم میگم تو دونبالش برو از بابک جهانبخش , آهنگ من و یادت و دل بی چاره که هنوز به چشات گرفتاره از بابک جهانبخش , دانلود آهنگ من و حسی که به پات گذاشتم کاشکی اینجوری دوست نداشتم از بابک جهانبخش , آهنگ کاشکی اینجوری دوست نداشتم با صدای بابک جهانبخش , آهنگ من و قلبم و تمام احساسم انگاری تو رو نمی شناسم از بابک جهانبخش , دانلود آهنگ من این زندگی رو با تو قشنگ دیدم با صدای بابک جهانبخش , دانلود آهنگ با تو بود به دردای این دنیا خندیدم با صدای بابک جهانبخش , آهنگ همه لحظه های خوشمون و تباه کردی از بابک جهانبخش , دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام منو سازم , Download Music Babak Jahanbakhsh Mano Sazam , Babak Jahanbakhsh - Mano Sazam , Download Music Babak Jahanbakhsh - Mano Sazam , Babak Jahanbakhsh Mano Sazam ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 456
  • بازدید ماه : 1,410
  • بازدید سال : 17,314
  • بازدید کلی : 3,767,472