loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 781 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم نیومد

Download New Music Nadim Called Delam Nayoomad

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه و ملودی : هومن صباحی , تنظیم : حمید احدی , میکس و مسترینگ : داریوش شهبازی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

دانلود با لینک کمکی ( کیفیت ۳۲۰ )


 

متن آهنگ جدید ندیم به نام دلم نیومد

دلم نیومد از تو دوری کنم
دلم نیومد گفتم صبوری کنم
گفتم نباشم شاید دلت بشکنه
قلب این عاشق به عشق تو میزنه
من ترسم از اینه بره عاشق بشه
آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه
به دل من میوفته اگه دلش بگیره
هل میشم اینبار دلم واسش میمیره
دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم

♫♫♫♫♫♫

من ترسم از اینه بره عاشق بشه
آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه
به دل من میوفته اگه دلش بگیره
هل میشم اینبار دلم واسش میمیره
دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم نیومد با بهترین کیفیت 320و128 , دانلود آهنگ دلم نیومد با صدای ندیم , دانلود آهنگ دلم نیومد از ندیم , دانلود آهنگ دیوونه من دلم نیومد رو دلت پا بذارم با صدای ندیم , دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دیوونه من , دانلود آهنگ دیوونه من دلم نیومد عشقتو جا بذارم با صدای ندیم , متن آهنگ جدید ندیم به نام دلم نیومد , دانلود آهنگ دیوونه من دلم نیومد تورو تنها بذارم از ندیم , دانلود آهنگ گفتم نباشم شاید دلت بشکنه با صدای ندیم , آهنگ قلب این عاشق به عشق تو میزنه با صدای ندیم , آهنگ دلم نیومد از تو دوری کنم دلم نیومد گفتم صبوری کنم از ندیم , دانلود آهنگ من ترسم از اینه بره عاشق بشه با صدای ندیم , دانلود آهنگ آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه از ندیم , دانلود آهنگ به دل من میوفته اگه دلش بگیره با صدای ندیم , آهنگ هل میشم اینبار دلم واسش میمیره با صدای ندیم , Download New Music Nadim Called Delam Nayoomad , Nadim - Delam Nayoomad , New Music Nadim Called Delam Nayoomad , Download New Music Nadim Delam Nayoomad , Nadim Delam Nayoomad ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,031
  • بازدید ماه : 4,900
  • بازدید سال : 20,804
  • بازدید کلی : 3,770,962