loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 847 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام همینه که هست

Download New Music Mohammad Alizadeh Called Hamine Ke Hast

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

ترانه : مهرزاد امیرخانی , آهنگ : محمد علیزاده , تنظیم : میلاد ترابی

بخش دانلود فايل
دانلود با لينک مستقيم کيفيت 128
حجم فايل : ۳.۲۵ مگابايت
دانلود با لينک کمکی کيفيت 320
حجم فايل : ۷.۹۸ مگابايت
پخش آنلاين آهنگ
تکست آهنگ
متن آهنگ جدید محمد علیزاده به نام همینه که هست

عاشقتم من یه جوره خاص
اونجوری که تو دلت میخواست
کار دادی دستم که همه میگن
شدم بی هوش و حواس
من تورو دوست دارمت
تو دلم هنوز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همینه همینی که هست
عاشقی بیماریه از حالا گریه و زاریه
دردیه که تکراریه
همینه همینی که هست

♫♫♫♫♫♫

عاشقتم من مگه چیه
هرچی از امروز تو بگیه
گوش بده انگار دل ما دوتا صداشونم یکیه

من تورو دوست دارمت
تو دلم هنوز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همینه همینی که هست
عاشقی بیماریه از حالا گریه و زاریه
دردیه که تکراریه
همینه همینی که هست
حال دلم عجیبه واسم
حالم عجیب غریبه واسم
این حس جدید یه کاری کرده که یه بار دیگه گرفت نفسم
من تورو دوست دارمت
تو دلم هنوز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همینه همینی که هست
عاشقی بیماریه از حالا گریه و زاریه
دردیه که تکراریه
همینه همینی که هست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 594
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,181
  • بازدید ماه : 5,050
  • بازدید سال : 20,954
  • بازدید کلی : 3,771,112