loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 1646 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید آمین به نام من عاشقش بودم

ترانه : نرگس جعفری ، آهنگ : آمین ، تنظیم : مهدی تهرانی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

دانلود با لینک کمکی

 

  

متن آهنگ جدید آمین به نام من عاشقش بودم

تو خیلی خوشبختی که عاشق اونی

تو خیلی خوشبختی که اون دوست داره

تا وقتی تو چشمات غمه نمی خنده

تا لحظه ای که تو نخوابی بیداره

تو خیلی خوشبختی که عشق من الان

کنار تو داره چشاشو می بنده

یه کاری کن هربار از اینجا رد میشم

ببینم آرومه خوش و می خنده

من عاشقش بودم ولی چون اون می خواست

با چشمای گریون سپردمش دستت

تو خیلی خوشبختی

از اون شب که من با گریه تو بارون سپردمش دستت

♫♫♫♫♫♫

می خوام مثل چشمات مواظبش باشی

بمونی و همراش تا وقتی دنیاشی

برای خوشبختیش بجنگی با سختیش

تو جای من نیستی تو خیلی خوشبختی

تو خیلی خوشبختی که هر شب و هر روز

می تونی تو چشماش ببینی رویاتو

یه کاری کن از من کسی که پرسیدم

چطوره احوالش بگم خوشه با تو

من عاشقش بودم ولی چون اون می خواست

با چشمای گریون سپردمش دستت

تو خیلی خوشبختی

از اون شب که من با گریه تو بارون سپردمش دستت

من عاشقش بودم ولی چون اون می خواست

با چشمای گریون سپردمش دستت

تو خیلی خوشبختی

از اون شب که من با گریه تو بارون سپردمش دستت

من عاشقش بودم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,796
  • بازدید ماه : 4,665
  • بازدید سال : 20,569
  • بازدید کلی : 3,770,727